Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟ پاسخ به: استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۱ ق.ظ

    این یک مثال واقعی از الگوی شمعدانی bar است:


    الگوی candlestick بار با دنباله بلند

    یک الگوی میله‌ای دم دراز دقیقاً همان چیزی است که نام آن نشان می‌دهد؛ یک پین با دم دراز به طور غیرمعمول بر روی آن. اینها شاید مهم‌ترین میله‌های در همه معاملات تجاری باشند، و آن‌ها نیز نادر هستند. زمانی که یک میله با دم دراز را می‌بینید، بایستید و توجه خود را به آن جلب کنید چون این یک سرنخ بسیار بزرگ است که قیمت در جهت دیگر حرکت می‌کند. pins با دنباله بلند اغلب نشان‌دهنده تغییرات عمده در بازار و حتی تغییرات عمده در روند تغییرات هستند.

    معمولاً میله‌های دم دراز دارای بدن واقعی کوچک‌تری نسبت به یک میله سوزن کلاسیک هستند. دم آن‌ها به طور قابل‌توجهی بلندتر از هر میله‌های مجاور است و به همین ترتیب آن‌ها نمی‌توانند آن‌ها را از دست بدهند. گاهی اوقات آن‌ها کاندیدهای خوبی برای ورود به یک مسیر ۵۰ درصدی به ازای استراتژی حقه ورود به کسب‌وکار من هستند. در اینجا چند نمونه از bars با ظاهر ایده‌آل وجود دارد. برای آن‌هایی که جدید هستند: Bullish به این معنی است که یک علامت خرید بالقوه و خشن به معنای یک سیگنال فروش بالقوه است.