Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟ پاسخ به: استراتژی‌های تجارت شمعدانی چیست؟

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۳ ق.ظ

    میله‌های دم چیست؟

    نوار یک دم در طبیعت تا حدی ذهنی است، اما منظور من وقتی که به “میله‌های دم” اشاره می‌کنم یک میله با دم است که به طور قابل‌توجهی طولانی‌تر از بدن یا بدن واقعی (ناحیه بین قیمت باز و بسته) است.

    دامنه میله‌های قیمت که گاهی اوقات به نام سایه‌ها یا wicks نامیده می‌شوند، به دلیل آنچه نشان می‌دهند و آنچه که آن‌ها نشان می‌دهند مهم است. آن‌ها رد سطح یا سطح قیمت را نشان می‌دهند و یا یک برگشت کوچک، متوسط یا بزرگ که خیلی سریع اتفاق می‌افتد. این نشان می‌دهد که خستگی در آن ناحیه شکل می‌گیرد که دارای مفاهیم بزرگی است. زمانی که ما شاهد کاهش قیمت منطقه‌ای هستیم، به این معنی است که چیزی در حال رخ دادن است که باید به آن توجه کنیم. این دمش به ما نشان می‌دهد که هر کدام از خریداران واقعاً قصد خرید آن را دارند، یا فروشندگان واقعاً می‌خواستند آن را بفروشند، چرا مهم نیست، ما فقط به این که چطور و چطور.

    یک دم در بار به این معنی است که قیمت ممکن است در جهت مخالف حرکت کند و به زودی. این قطعاً یک بخش عظیم از داده برای یک تاجر عمل قیمت است، و اگر بخواهید می‌توانید کل رویکرد تجاری خود را در اطراف میله‌های دم باز کنید. میله‌های چارت روزانه به نظر من مهم‌ترین میله‌ها هستند و در نتیجه، میله‌های دم نمودار روزانه مهم‌ترین میله‌ها هستند. اگر با این که چرا نمودارهای روزانه اینقدر مهم هستند، نا آشنا هستید، لطفاً برنامه آموزشی نمودار روزانه من را قبل از حرکت مطالعه کنید.

    حتی اگر یک سیگنال اقدام قیمت خیلی روشن مانند (مورد علاقه من) یک الگوی نوار سوزن یا شاید یک سیگنال ترکیبی fakey bar داشته باشد، ما هنوز هم می‌توانیم مقدار زیادی اطلاعات را از میله‌های دم ساده جمع‌آوری کنیم، که ما به زودی به آن خواهیم رفت.

    به طور خلاصه، دوست شما، شاید بهترین دوست شما در بازار، و من پیشنهاد می‌کنم که تا جای ممکن به آن‌ها نزدیک شوید، باید عاشق آن‌ها شوید و من پیشنهاد می‌کنم که آن‌ها را تنها کاری کنید که در تجارت موفق شوید.