Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر پاسخ به: رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۴۱ ب.ظ

    دانستن این که چه زمانی باید سود داشته باشید

    هر از گاهی اوقات بازار برای ۱۰ سال آینده آماده خواهد بود. یک تجارت خانگی. در حالی که این معاملات نادر هستند، اما واقعاً رخ می‌دهند اما شما باید از اشتباهی که بسیاری از تجار اغلب انجام می‌دهند اجتناب کنید؛ با هدف “فرار از خانه” در هر تجارت. اغلب اوقات، بازار فقط می‌تواند هر هفته یک دامنه مشخص داشته باشد. برای مثال، متوسط محدوده هفتگی در EURUSD حدود ۲۵۰ دانه است.

    دانستن زمان امتحان کردن و اجازه دادن به یک اجرای تجاری و زمانی که ۱ تا ۱ به ۱، ۲ به ۱ یا ۳ به ۱ در نظر بگیرید، در واقع همان جایی است که مهارت کسب‌وکار احتیاطی شما وارد عمل می‌شود. من اینجا صادق خواهم بود چون بسیاری از ایمیل‌ها را دریافت می‌کنم که در مورد زمانی که اجازه دادن نسبت به یک نسبت پاداش ریسک را می‌دهد وجود ندارد، غیر از این که بگویید آموزش، زمان نمایش، و “حس درونی” برای خواندن این نمودارها چیزهایی هستند که شما به منظور بهبود مهارت خود در معاملات خارجی نیاز دارید.

    با این حال، من می‌توانم یک فیلتر ساده به شما بدهم که می‌توانید از آن‌ها برای ارزیابی معاملات در یک مورد به طور موردی استفاده کنید تا مشخص کنید که آیا آن‌ها کاندیدهای خوبی برای امتحان کردن یا رقابت در یک برنده بزرگ‌تر هستند یا خیر:
    ۱. الگوهای شکست قوی – وقتی بازار یک زمانی را سپری می‌کند که محکم کردن آن منجر به شکست قوی می‌شود. این حمله قوی اغلب می‌تواند نامزدهای خوبی برای تجارت‌های “خانگی” باشد. با این حال، همه شکست برابر است؛ برخی ضعیف‌تر از بقیه هستند و گاهی اوقات بازار قبل از اینکه شکست واقعی رخ دهد یک شکست کاذب ایجاد می‌کند. بنابراین، ما باید در هنگام بروز حمله هشدار بدهیم، ایمن‌ترین راه برای ورود به یک شکست عبارتند از: دو سناریوی زیر:

    تصویر نمودار در زیر مثالی از ورود به بازار بر روی یک چیدمان اکشن قیمت در “پیش‌بینی” شکست را نشان می‌دهد. این یک روش پیشرفته برای ورود به یک شکست است اما می‌تواند یک توقف محکم و یک پتانسیل پاداش ریسک بسیار بزرگ را برای تجارت فراهم کند. معمولاً “نشانه‌های” اقدام قیمت ” درست قبل از این نوع شکست وجود دارد؛ دنباله bullish را روی میله‌ها مشاهده کنید که قبل از راه‌اندازی بار داخلی در نمودار زیر نشان‌داده شده‌است. این نشان داد که حرکت درست زیر مقاومت برای شکست بالقوه ای وجود دارد، سپس ما مقدار کمی از تنظیمات داخل بار را درست زیر سطح شکست قرار دادیم که ورود “پیش‌بینی” خوبی را به بازار داد.