Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر پاسخ به: رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۷ ب.ظ

    حریص نباشید: تمام مدت اهداف بزرگ را هدف قرار ندهید

    یک “راز” دیگر مدیریت پول این است که شما باید واقعاً سود ببرید. این ممکن است واقعاً شبیه یک “راز” برای شما نباشد، اما من آن را یک راز می‌دانم چرا که اغلب تاجران خیلی ساده از آن سود نمی‌برند … و بسیاری از تجار هرگز سود نمی‌برند. چرا با به دست آوردن سود مشکل دارید؟ این خیلی ساده است؛ زمانی که یک تجارت به نفع شما است، گرفتن سود سخت است، زیرا تمایل طبیعی شما این است که یک تجارت آزاد را ترک کنید که به نفع شما است. در حالی که مهم است که “برندگان شما اجرا شوند” … شما باید انتخاب کنید و انتخاب کنید که این کار را انجام دهید؛ قطعاً شما نباید سعی کنید که همه تجار برنده را برنده شوید. این بازار ebbs و flows دارد، و اکثر اوقات آن حرکت هدایتی واقعاً قوی را بدون در نظر گرفتن مقدار زیادی از آن ایجاد نمی‌کند. بنابراین، بیشتر به عنوان یک تاجر نوسان کوتاه‌مدت برای کسب ۱ یا ۳ تا ۱ سود می‌کند وقتی که بازار به شما ارائه می‌کند … به جای اینکه صبر کنید تا بازار به سمت نقطه ورودی شما برگردد و تمام راه را به سمت نقطه ورودی و یا فراتر از آن حرکت دهد، در این نقطه شما احتمالاً از نظر احساسی خارج می‌شوید و اجازه می‌دهید همه آن سود را باز کنید.

    به خصوص برای تجار با حساب‌های کوچک‌تر، شما باید خوشحال باشید که “نان و کره” ۱ تا ۱ یا ۲ تا ۱ often….ther را با زدن “انفرادی” و “دو برابر” برای ایجاد حساب تجاری و نیز اعتماد به نفس خود “دو برابر” کنید. شما باید از وسوسه تلاش برای رسیدن به “دویدن خانگی” در هر تجارت دوری کنید.