Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر پاسخ به: رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۴ ب.ظ


    حالا، من نمی‌گویم که شما هرگز نباید به breakeven حرکت کنید چون قطعاً زمان‌هایی هست که باید. در زیر برخی دلایل منطقی برای حرکت دست دادن متوقف‌شده تان به breakeven آورده شده‌است:

    اگر یک سیگنال مخالف باعث احتیاط شود و شرایط بازار را تغییر دهد، شما می‌توانید آن را به عنوان یک دلیل منطقی برای حرکت به سمت breakeven انتخاب کنید.

    * اگر بازار به یک سطح نمودار کلیدی نزدیک می‌شود و سپس شروع به نشان دادن نشانه‌هایی از معکوس شدن می‌کند، باید آن را به عنوان علامتی نشان دهید که بازار واقعاً معکوس است و سپس توقف خود را به breakeven دنبال می‌کند.

    * اگر در عرض چند روز در یک تجارت بوده‌اید و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، ممکن است از تجارت خارج شوید یا به breakeven نقل‌مکان کنید. این به عنوان “توقف زمان” یا استفاده از آلمان زمان برای مدیریت trades شناخته می‌شود. به طور کلی، بهترین مشاغل به زودی پس از ورود شما به نفع شما عمل می‌کنند.

    * اگر یک خبر بزرگ مانند Non – منتشر می‌شود و شما یک سود خوب را از دست می‌دهید، ممکن است بخواهید به breakeven بروید و یا بر روی تجارت نظارت کنید. اعلامیه‌های اخبار فرار مانند این می‌تواند اغلب شرایط بازار را تغییر دهد.