Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر پاسخ به: رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۲ ب.ظ

    سود کشیدن

    همانطور که در بالا توضیح دادیم، حفظ ریسک و یا “ثابت” یکی از کلیدهای مدیریت موفق مدیریت پول است. تجار حرفه‌ای ریسک خود را به صورت تصاعدی پس از هر برنده اعلام نمی‌کنند … این راهی منطقی و یا دنیای واقعی برای مدیریت ریسک شما نیست. بازرگانان حرفه‌ای که در بازارها زندگی می‌کنند هر ماه از حساب‌های خود پول برداشت می‌کنند و اغلب حساب‌های آن‌ها را در هر ماه تامین می‌کنند. اگر هر ماه سود خود را از دست بدهید، میزان ریسک خود را در طول زمان افزایش نخواهید داد.

    کاری که شما باید انجام دهید این است که حساب خود را تا سطحی که با آن راحت است در نظر بگیرید، و سپس می‌توانید هر ماه سود خود را از دست بدهید … بنابراین میزان ریسک در هر تجارت رو به افزایش نخواهد بود زیرا در نهایت سرمایه تجاری شما به سطح “تعادل” خواهد رسید.
    انتقال یک توقف توقف به “breakeven” می‌تواند حساب شما را بکشد

    راز بزرگ در رابطه با تلفات توقف breakeven این است که شما نباید دست از دست دادن خود را به breakeven منتقل کنید مگر اینکه یک دلیل واقعی و منطقی برای انجام این کار وجود داشته باشد. از دست دادن دست تان به همان سطحی که به تازگی وارد کرده‌اید، معنا ندارد اگر دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد. حرکت به سمت breakeven و یا به این دلیل که شما برخی از قوانین پیش تصمیم‌گیری را دارید که این کار را انجام دهید، تنها راه موثر برای مدیریت کسب‌وکار شما نیست. چند بار به breakeven نقل‌مکان کردی تا بازار رو ببینی و بعد تو رو رها کنی و بعد به طرف your حرکت کنی؟ باید اتاق بازرگانی خود را بدهید تا نفس بکشید “، و اگر دلیلی برای محکم کردن توقف یا حرکت به breakeven وجود ندارد، پس این کار را نکنید.

    چیزی که ممکن است درک نکنید این است که درگیر شدن با از دست دادن دست رفتن و یا بستن معاملات به صورت دستی قبل از این که شانس حرکت داشته باشند، به طور داوطلبانه توانایی لبه تجاری خود را کاهش می‌دهد تا به نفع شما کار کند. به طور خلاصه، اگر شما یک دلیل منطقی برای حرکت به سمت breakeven ندارید، پس شما بر پایه احساس حرکت می‌کنید؛ عمدتاً از ترس. شما باید بر ترس از دست دادن پول خود غلبه کنید، زیرا بازنده بودن بخشی از یک تاجر موفق است، و تا زمانی که یاد بگیرید چطور اجازه بدهید یک تجارت تنفس کنید و بدون دخالت مداوم خود حرکت کنید، پول نخواهید گرفت.