• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۷ ق.ظ

    فقط باده‌ای تجارتی را انتخاب کنید که به آن‌ها پاداش ریسک را می‌دهد.
    اگر می‌خواهید پشتوانه مالی خود را حفظ کنید، باید فقط مشاغلی را انتخاب کنید که ریسک صدا را ارایه می‌دهند: نسبت پاداش. اگر نمی‌دانید نسبت پاداش ریسک چه معنایی دارد، مقاله خود را در مورد پاداش ریسک و مدیریت پول بررسی کنید.

    در حالت ایده‌آل، شما تنها معاملاتی را انجام خواهید داد که یک پاداش ریسک مناسب ۱ تا ۱.۵ یا ۱ تا ۲ یا بیشتر را ارایه می‌دهد. زمانی که با پاداش‌های ریسکی ۱: ۱ یا کم‌تر شروع به تجارت می‌کنید، به طور باورنکردنی سخت می‌شود که بتوانید سرمایه خود را در طولانی‌مدت نگه دارید و سرمایه خود را بسازید.

    پول در مورد “باده‌ای استوایی” را به خطر نیندازید. اخطار: شما Tempted خواهید بود.

    ترجمه کن
    زمانی که همه فکر می‌کنند که بازار نمی‌تواند در آن مسیر حرکت کند، پول بیشتری برای معامله با این گرایش وجود دارد.

    این را به خاطر داشته باشید: بازارها می‌توانند بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، فراتر بروند و آن‌ها اغلب این کار را خواهند کرد. این حرکت‌های بزرگ زمان می‌برد تا بازی کنند و بسیاری از تجار آماتور شرط‌بندی بر علیه آن روند را تمام می‌کنند و فکر می‌کنند که این روند به هر نوسان پایان خواهد یافت. از این رو، گاهی اوقات contrarian در واقع با “گله” همراه می‌شود، زیرا هر کس دیگری علیه آن‌ها شرط‌بندی می‌کند!

    دفعه بعدی که می‌خواهید یک گلوله را از حساب تجاری خود دور کنید و سعی کنید که یک قهرمان باشید و برگشت بزرگ بعدی را در یک بازار یک طرفه انتخاب کنید، یک قدم به عقب بردارید و به این فکر کنید که آیا ارزش آن در طرح بلند مدت چیزها ارزش دارد یا خیر. هدف شما این است که زنده بمانید و عزت‌نفس خود را بالا نبرید.

    نتیجه‌گیری

    زمانی که این مساله به موفقیت تجاری بلند مدت برسد، یک عامل مشارکت وجود دارد که سر و شانه‌ها را بالاتر از بقیه قرار می‌دهد: حفاظت از سرمایه. بسیاری از بازرگانان چنین پولی را در روزه‌ای اولیه خود از دست می‌دهند که تا زمانی که آن‌ها می‌دانند آن‌ها چه کار می‌کنند، همه از سرمایه تجارت خارج می‌شوند تا به درستی از توانایی خود استفاده کنند. وزش باد از طریق پول در روزه‌ای اولیه معاملات باعث می‌شود که بسیاری از بازرگانان به سادگی تسلیم شوند و نقل کنند که “تجارت خیلی سخت است” یا “غیر ممکن” قبل از اینکه آن‌ها واقعاً بدانند که چه می‌کنند.

    هر شکلی که آن را برش دهید، زمانی که برای اولین بار با پول واقعی شروع به خرید می‌کنید، باید بیشتر مراقب باشید چون احساسات بالا هستند، امید شما بالا است و انتظارات شما با واقعیت همخوانی ندارد. شما دو انتخاب دارید: به این بینش که در درس امروز با شما در میان گذاشتم گوش نکنید و اینکه من در دوره‌های حرفه‌ای تجاری ام گسترش پیدا می‌کنم، یا به آن گوش می‌دهم و آن را اجرا می‌کنم. واقعاً بین این دو چیزی وجود ندارد. در پایان روز، تنها شما می‌دانید که چقدر پول برای از دست دادن هم مالی و هم در ذهن دارید و هنوز هم در بلند مدت بازی هستید. در نتیجه، این به شما بستگی دارد که تماس بگیرید و کاری را که باید انجام شود را انجام دهید چون هیچ‌کس نمی‌تواند شما را از دمیدن در حساب تجاری تان، به جز شما، متوقف کند.