• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۹ ق.ظ

    گسترش تجارت به طور کلی

    دستان قدرتمند” (metaphor پوکر) را با انتخاب بهترین الگوی اقدام قیمتی که شما درک می‌کنید و در طول زمان با موفقیت در نمودارها و معاملات با موفقیت انجام می‌دهید، بازی کنید. قدرت خود را بشناسید و از آن منحرف نشوید تنها به این خاطر که می‌توانید نظم و انضباط را اعمال کنید.

    همیشه در حالت دفاعی باشید؛ بازی بلند را بازی کنید و آن را خاموش کنید. فکر نکنید یک راه میان‌بر وجود دارد (چون وجود ندارد!)؛ باید همیشه به ریسک‌های خود فکر کنید و نه تنها پاداش.
    ناخودآگاه فریب نخورید.

    ترجمه کن
    خب، شما صاحب یک کسب‌وکار برنده بودید. آفرین! اما، رفیق را آرام کنید، آهسته پایین بروید و نفسی بکشید، این کار آسان نیست و بهتر است آن را باور کنید. باید برای آن رشته از برندگان آماده شوید تا به حالت عادی برگردد و تنها به این دلیل که احساس اعتماد به نفس می‌کنید، خودتان را نوردهی نکنید. نمایش رشته‌های برنده به عنوان یک “موهبت” و به خاطر داشته باشید که یک توزیع تصادفی از نتایج تجاری برای هر یال تجاری داده‌شده وجود دارد (بنابراین یک رشته از بازندگان می‌تواند در گوشه (گوشه باشد)!

    به یاد داشته باشید، معاملاتی که راحت‌ترین نقطه به نظر می‌رسد و شما بیش‌ترین اعتماد را دارید، آن‌هایی هستند که باید در مورد آن‌ها نگران باشید. اغلب، بازار “راه‌اندازی شما” برای شکست دادن است، بنابراین بر روی یک معامله بزرگ شرط نکنید که به شما این احساس اعتماد به نفس را می‌دهد، زیرا آن‌ها خطرناک‌ترین آن‌ها هستند.

    ترجمه کن
    من نمی‌گویم که شما نباید درباره حرفه‌های بالقوه فکر کنید و تحلیل کنید، من هنوز می‌خواهم که شما بهترین و most تنظیمات را بازی کنید. با این حال، من می‌گویم که شما نباید در مورد کسانی که به دنبال آن‌ها هستید را دو برابر کنید، زیرا به خاطر داشته باشید که هر گونه تجارت می‌تواند شکست بخورد و تنها یک کارت نابجا استفاده کند تا خانه را پایین بیاورد.

    به پارامترهای ریسک از پیش تعیین‌شده خود بچسبید و زمانی که یک تنظیمات تجاری با کیفیت می‌بینید که برنامه کاری شما را برآورده می‌کند، با محکومیت به آن وارد شوید.