• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۹ ق.ظ


    همچنین می‌خواهم از شما بخواهم که به ارزش خالص کلی خود نگاه کنید. درآمد خود را در مقابل خود نگاه کنید. قبض‌های ماهانه خود را پس‌انداز کنید و تصمیم بگیرید که در حال حاضر چقدر پول دارید و هر سال از درآمد disposable / پس‌انداز خود برای ادامه فعالیت‌های تجاری و سفر یاد می‌گیرید.

    پس از اینکه موقعیت مالی خود را مشخص کردید، بودجه را مشخص کنید و به آن برنامه وفادار بمانید و مانند یک قمارباز از هوس خود منحرف نشوید. به این فکر کنید که امروز چه چیزی در حساب شما وجود دارد و اگر این کار را نکنید، هر ماه هر ماه به حساب شما واریز می‌شود و احتمال ایجاد آن را خراب خواهید کرد. سرمایه‌گذاری در تجارت باید منظم و منظم باشد، هر ماه به برنامه سرمایه خود پایبند باشید. از همه مهم‌تر، پول لازم برای تجارت را که نمی‌توانید از دست بدهید، انجام ندهید و یا اگر از دست رفته بر روش زندگی شما تاثیر می‌گذارد، هرگز این کار را نکنید، به خصوص زمانی که کاملاً نمی‌دانید چه کار می‌کنید.
    از گلوله‌ها فرار نکن. نقشه نبرد برای آخرین بار.

    هیچ رازی وجود ندارد که من استعارات نظامی را دوست داشته باشم تا نوع طرز فکر آن‌ها را به تاجران آموزش دهم. کسانی که از وبلاگ من پیروی می‌کنند می‌دانند که من طرفدار رویکرد تجاری تک‌تیرانداز هستم که اساساً یک سبک تجاری با فرکانس پایین است. تجارت یک جنگ علیه رقیب تان است که دهه‌ها طول می‌کشد, بنابراین شما باید موجودی, آماده و برنامه‌ریزی, و برای بلندمدت حفر کنید. وقتی پول در حساب خود دارید, مهمات دارید که وارد جنگ شوید, اما اگر خارج از مهمات باشید قطعاً نمی‌توانید در نبرد پیروز شوید.