• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۳ ق.ظ

    پایتخت، قیمت پذیرش است، بدون بلیط، شما نمی‌توانید بازی کنید.

    آیا تا به حال شنیده‌اید که ” شما باید پول بازی را بپردازید؟ خب، این برای همه چیز کاملاً درست است، به خصوص تجارت. اگر پول ندارید، نمی‌توانید درآمد داشته باشید.

    به حساب تجاری خود به عنوان قیمت پذیرش در بازارها فکر کنید؛ یک بلیط روزانه برای تماشا، یادگیری و بهبود. اگر از پول فرار کنید، نمی‌توانید بلیط بخرید، و سفر و حرفه یادگیری تان تنها به پایان رسیده‌است.

    واضح است که بسیاری از تجار از پول واقعی برای تجارت فرار می‌کنند و سپس کاره‌ای احمقانه ای مانند سرمایه‌گذاری حساب تجاری خود را بر روی اعتبار انجام می‌دهند، این تنها دیوانگی است و شما را سریع‌تر از آنچه تصورش را بکنید، حفر می‌کند. هرگز این کار را نکنید.

    این مرا به مرحله بعدی هدایت می‌کند …
    چه ریسکی می‌کنی؟

    من قصد ندارم به شما بگویم که در هر تجارت چقدر ریسک کنید، یا چه % از حساب تان برای تجارت چیست، چون این مکان من به خاطر عوامل پیچیده زیادی که درگیر این کار هستند نیست. با این حال، من می‌گویم، در روزه‌ای اول حرفه تجاری، مطمئن شوید که می‌توانید از باخت ۵۰ یا ۱۰۰ کسب‌وکار جان سالم به در ببرید و هنوز مقدار بسیار زیادی از حساب تان باقی مانده‌است. به یاد داشته باشید، شما باید زنده بمانید، تنها هدف در اینجا است، نه سود (هنوز)، بلکه حفاظت از سرمایه به هر قیمتی است. شما سعی دارید تا جایی که می‌توانید سرمایه تجاری خود را تا جایی که می‌توانید به اندازه یک تاجر که هنوز پول دارید، حفظ کنید تا از مهارت‌های بهبود خود استفاده کنید.