• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۵ ق.ظ

    می تونی و سرمایه شما به اندازه کافی زنده بمونن؟

    اگر زمان کافی را صرف تجزیه و تحلیل و بررسی اقدام قیمت در نمودارها کنید، در نهایت همه چیز به معنای درست کردن است، شما شروع به دیدن بازار به عنوان یک تاجر حرفه‌ای خواهید کرد. با این حال، همانطور که ممکن است از عنوان این درس گرفته باشید، تمام تجربه / زمان نمایش و آموزش در دنیا به این معنا نیست که اگر هنوز سرمایه بانک شما را تا زمانی که به نقطه برتری تجاری برسد، دست‌نخورده نگه دارید.

    اگر فردی تصمیم بگیرد که برای اولین بار در آسمان شرکت کند و بدون توجه به آموزش، آموزش و تمرین با تجربه قبلی از هواپیما بیرون می‌پرد، این کار می‌تواند یک خودکشی بالقوه باشد. همین مساله برای یک تاجر صادق است که در ابتدا به بازار فروش می‌پرد و پول واقعی را بدون هیچگونه آموزش رسمی وارد بازار می‌کند، این یک خودکشی مالی است. با این حال، هر روز، گله‌های تاجر خرده‌فروشی این کار را می‌کنند.
    به دلایلی، بیشتر تجار به نظر نمی‌رسد این نقطه‌ها را متصل کنند که به منظور زنده ماندن در تجارت و تولید سود بلند مدت، باید پولی برای تجارت داشته باشند. بنابراین، من می‌خواهم به شما کمک کنم، تاجر بلندپرواز، واقعاً هم اهمیت حفاظت از سرمایه در حساب تجاری تان را درک می‌کند و از همه مهم‌تر، چطور باید این کار را انجام دهید.