Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts پاسخ به: نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۸ ق.ظ

    نتیجه‌گیری

    بعد از پانزده سال در بازار و حدود هشت سال تدریس, برای من واضح است که اغلب تاجران یک تنظیمات تجاری آشکار را وقتی که به آن‌ها خیره می‌شود نمی‌دانند. با میله‌های بلند مدت, این مشکل تاحد زیادی از بین می‌رود زیرا بسیار بزرگ هستند. به همین دلیل توصیه می‌کنم که pin با دامنه بلند پایه برنامه خرید و فروش شما باشد.

    بنابراین بسیاری از بازرگانان تجارت‌های بزرگ را از دست می‌دهند و بنابراین بسیاری از تجار با تجارت هر چیزی که ” فکر می‌کنند ” است نیش می‌زنند. این مثل یک دیوانه است با یک تفنگ که در اطراف چیزی که حرکت می‌کند تیراندازی می‌کند. خرید و فروش سلاح است, بنابراین صحبت کردن و درست مثل اسلحه باید مراقب آن باشید. شما باید صبور باشید و برای بهترین کارها چی … سپس ” اهداف خود را انتخاب کنید ” و با دقت و اطمینان مطلق تجارت را انجام دهید.


    دوره خرید من انواع میله‌های سوزن و دیگر تنظیمات قیمت دیگر من را پوشش می‌دهد. به همراه خبرنامه‌های تجارت روزانه اعضای روزانه، منابع زیادی برای کمک به شما در نقطه یابی ارزش دارید – در حالی که سوزن به هم متصل می‌شوند. در اصل، این منابع به شما اجازه می‌دهند تا زمانی که من بازار را بررسی می‌کنم، از روی شانه من نگاه کنید، و این سریع‌ترین راه برای یاد گرفتن نحوه تجارت سودآور است.