Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts پاسخ به: نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۴ ق.ظ

    توصیه‌هایی در مورد میله‌های pin با دم دراز

    نباید به سختی در مورد یک میله با دم دراز فکر کنید. اگر یک نفر را می‌بینید، این فرصت را تشخیص دهید و برنامه‌ریزی کنید که چگونه وارد آن خواهید شد. فکرش را نکن! یک میله با دم دراز یکی است که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید.

    به سطوح چارت اصلی توجه داشته باشید چون این جایی است که در آن pins دم دراز بیشتر شکل می‌گیرند.

    میله با دم دراز با دم که به وضوح از باره‌ای اطراف و یا عمل قیمت بیرون‌زده است، معمولاً بهترین هستند. وقتی که یک دمش را در “هیچ چیز” می‌بینید، زمان عمل کردن است.

    این موارد به طور خاص قدرتمند هستند و اغلب می‌توانند منجر به تغییرات گرایش شوند.

    با pin بزرگ که در بالای یک حرکت در یک حرکت نزولی یا پایین یک حرکت در یک روند نزولی (بنابراین پین صعودی در بالای یک حرکت در uptrend) شکل می‌گیرد، دقت کنید زیرا این می‌تواند سیگنال‌هایی باشد که جهت بازار ممکن است مسیر مخالف را از چیزی که نوار سوزن به آن اشاره می‌کند حرکت دهد.

    اگر این بازار به میله با دم دراز احترام نمی‌گذارد و دامنه بلند یا پایین دمش را نقض می‌کند، این یک سیگنال برای توجه به آن است. من مقاله یک عضو را در مورد چیزی که pin به معنای آن است دارم، آن را بررسی کنید.

    confluence پادشاه با هر سیگنال تجاری و pins دارای دم دراز است. زمانی که شما علامتی را می‌بینید که با یک سطح و یک گرایش به کنار هم می‌رسند، زمان آن رسیده که یک تجارت ایجاد کنید و کمی پول بگیرید!
    در حالی که داشتن اطلاعات مربوط به تنظیمات تجاری با احتمال بالا بسیار مهم است، تنها یک بخش از تبدیل شدن به یک تاجر موفق است. مرد یا زنی که این تجزیه و تحلیل را انجام می‌دهد و ماشه را می‌کشد، به اندازه استراتژی یا طرح تجاری که استفاده می‌کنند مهم است.

    به عنوان معامله گران، ما باید حس تجارت ناخودآگاه خود را به طور مداوم توسعه دهیم، از نمودارها یاد بگیریم و یادداشت‌ها را حفظ کنیم و به سادگی با تحولات روز به روز در بازارها ارتباط داشته باشیم. این کار به ما کمک می‌کند تا حس خوبی پیدا کنیم و احساس کنیم که با یک استراتژی تجاری خوب دست به دست هم می‌دهیم.