Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts پاسخ به: نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۰ ق.ظ

    چگونه یک میله با دم دراز را وارد کنید
    اساساً سه روش مختلف وجود دارد که می‌توانید یک سیگنال میله زمانی بلند وارد کنید:

    در بازار ” ورود به بازار ” این بدان معناست که شما سفارش بازار را انجام می‌دهید که بلافاصله بعد از قرار دادن آن در بهترین قیمت بازار پر می‌شود. یک پین سرسخت یک سفارش بازار خرید و یک pin نزولی را به سفارش بازار فروخت.

    به این معنی است که شما در سطحی که می‌خواهید وارد بازار شوید توقف نکنید. بازار باید به شما کمک کند که برای تریگر کردن آن توقف کنید و یا پایین بفروشید. لازم به ذکر است که سفارش توقف فروش باید تحت قیمت فعلی بازار باشد, از جمله گسترش, و سفارش توقف خرید باید بالاتر از قیمت بازار فعلی از جمله گسترش باشد. اگر برای انجام این کار به کمک بیشتری نیاز دارید, تجارت آزاد تجاری من بیشتر می‌شود. بر روی تشکیل میله‌ای صعودی, ما به طور معمول یک شکستگی میله میله و بر روی تشکیل بار نزولی را خریداری خواهیم کرد, ما به طور معمول در یک وقفه از بار پین فروش خواهیم کرد. برای خواندن درباره میله میله, جای دادن از دست دادن را متوقف کنید.

    ” ورود محدود ” – این مدخل باید بالاتر از قیمت بازار فعلی برای فروش و پایین‌تر از قیمت بازار فعلی برای خرید قرار گیرد. ایده اولیه این است که برخی میله‌های پین به حدود ۹۰ % % دنباله باز خواهند شد, بنابراین ما می‌توانیم با یک دستور محدودیت وارد آنجا شویم. این یک اتلاف محکم با از دست دادن توقف ما در بالا یا پایین‌تر از بار پین بالا یا پایین و یک پاداش ریسک بالقوه بزرگ در تجارت است. این مدخل برای میله‌های دارای دم بلند عالی است که به این دلیل که پاداش ریسک شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد, یک مقاله کامل دارم که به این تکنیک ورودی اختصاص دارد و آن را ترفند ورود تجاری می‌نامم.