Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts پاسخ به: نایل فولرHow to Trade Long Tailed Pin Bar Signals on Daily Charts

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۱ ق.ظ

    یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در مورد میله‌های دارای دم دراز درک می‌کنید، این است که آن‌ها تنها یک زمان برای شما یک علامت تجاری نیستند. اغلب، آن‌ها آنقدر قوی هستند که می‌توانند “چشم‌انداز” بازار را برای ماه‌ها و یا حتی سال‌ها دوباره شکل دهند. بعد از آنکه یک سنجاق دم دراز شکل گرفت و بازار با میله سوزن واکنش نشان داد، آنگاه می‌توانیم شروع به “نقشه بازار” براساس آن پین کنیم. من به بازرگانان آموزش می‌دهم که بازار را مانند یک کتاب بخوانند، از چپ به راست، تا داستان “داستان” را که بازار سعی دارد به شما بگوید، درک کنند. زمانی که یک میله با دم دراز شکل می‌گیرد، بخش بسیار مهمی از داستان “داستان” است که پیامدهایی برای “فصل” خواهد داشت. برای مثال، بازار ممکن است برگردد و حوزه‌ای که در آن نوار سوزن شکل‌گرفته است را دوباره امتحان کند، که در این حالت، ما با توجه به تیوری منطقه رویداد خود تجارت خواهیم کرد.

    کن
    می‌بینید که میله‌های دو دم فقط سیگنال‌های تجاری نیستند، بلکه بیشتر و بیشتر هستند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند که پویایی یک بازار و روانشناسی مردم را درک کنیم. یک نوار سوزن با دم دراز معمولاً آخرین نقطه خستگی در یک بازار را نشان می‌دهد، یا در مورد ادامه روند حرکت، این یک سیگنال تایید قوی است که یک گرایش ادامه خواهد یافت. دنباله بلند در نوار سوزن نشان می‌دهد که شرکت کنندگان بازار در این نقطه به شدت خشن یا صعودی شدند، و این یک بخش بسیار مهم از اطلاعات برای یک تاجر است، همان طور که مطمئن هستم شما موافق هستید.

    Where and how do you trade long-tailed pin bars?
    Long-tailed pin bars with confluence

    بهترین راه برای تجارت نوار یک دم دراز مثل هر سیگنال دیگری است که من تدریس می‌کنم؛ با هر تلاقی بسیار تلاقی. وقتی در مورد تجارت با تلاقی صحبت می‌کنم، در مورد جستجو برای سیگنال‌های تجاری صحبت می‌کنم که با یک یا چند قطعه از شواهد پشت سر هم جمع شده‌اند. موارد اصلی عبارتند از: T.L.S یا گرایش، سطح، سیگنال. بنابراین، به طور ایده‌آل شما حداقل دو نفر از این سه، روند و سیگنال، یا سطح و سیگنال و یا حتی یک روند و سطح (مانند یک ورودی کور) را می‌خواهید. توجه داشته باشید که عوامل بیشتری در تلاقی وجود دارد که ما می‌توانیم به دنبال آن باشیم و من در مسیر تجارت پیشرفته به آن‌ها عمق بیشتری پیدا می‌کنم.

    مثال نمودار زیر یک نوار سوزن با دم خوب را با تلاقی هر سه بخش of نشان می‌دهد.