• شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۲ ق.ظ

    تبدیل شدن به یک معامله گر انضباطی در مورد تغییر عادت های تجاری شما است

    معامله گرانی که به اندازه کافی بلند در بازار زندگی می کنند تا خود را ثابت کنند سودآور هستند کسانی هستند که عادت های تجاری مثبت را به دست می آورند. عادت ها مثل هر چیز دیگری در زندگی، واقعیت شما را تعریف می کنند و در هر زمینه ای چقدر می گذارند. عادات نیز تقویت می شوند و تمایل دارند که بیشتر به شخصیت و روال روزمره خود دست یابند که آیا آنها مثبت هستند یا منفی هستند.

    متأسفانه، برای اکثر معامله گران فارکس کوچک خرده فروشی، عادت های یک معامله گر فارکس موفق ، یک نبرد سخت از دروازه است. اکثر بازرگانان به رویای پول نقد سریع یا با ایده گرفتن پول کافی برای ترک شغل خود به بازار می آیند. آنها همچنین به بازار با حساب های تجاری نسبتا کوچک می رسند، که عمدتا احساسات و خواسته های خود را علیه واقعیت وضعیت می کند. حقیقت این است، سخت تر شما سعی می کنید پول زیادی را واقعا سریع بفروشید، بیشتر از شما از بین می رود. شما ممکن است در ابتدا خوش شانس باشید و چند برنده بزرگ را تجربه کنید، اما شما فقط تقویت عادتهای تجاری منفی خواهید شد که به زودی شما را مجذوب شما می کند بسیار سخت تر از آنچه که تصور می کنید ممکن است.

    بنابراین، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک معاملهگر انضباطی، این است که به سادگی واقعیت آنچه را که ممکن است با توجه به اندازه حساب شما مطرح شود، قبول کنید، فرض کنید که شما در برنامه مدیریت موثر مدیریت پول فارکس برنامه ریزی کنید. من می دانم که شما به احتمال زیاد می خواهید پول زیادی به دست بیاورید و کار خود را ترک کنید، اما اگر یک حساب معاملاتی ۱۰۰۰ دلاری داشته باشید، این یک گزینه واقع بینانه برای شما در هر زمان نیست، هرچند که بسیاری از معامله گران شروع به نظر می کنند که آنها می تواند حساب های کوچک خود را به تغییر مقدار زندگی یک شبه. یکی از چیزهایی که ممکن است به شما کمک کند این واقعیت را قبول کنید این است که اگر شما یک دوره متوالی سودمند را طی یک دوره چندین ماه متوالی ایجاد کنید، هیچ مشکلی برای یافتن افراد با پول برای تأمین مالی شما نخواهید داشت. فکر می کنید که رکورد حساب های معاملاتی خود را به عنوان “رزومه کاری” معاملاتی، و بیشتر رزومه شگفت انگیز خود را بیشتر احتمال دارد که شما برای “شغل تجاری”. مهم نیست که آیا شما در معرض اندازه های کوچک قرار دارید یا اینکه پول واقعی را به فروش می رسانید و یک رکورد مستمر سود آور را ایجاد می کنید،