Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر پاسخ به: چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۷:۵۳ ق.ظ

    از کجا می توان از قانون ۸۰/۲۰ استفاده کرد؟
    اگر از تاریخ ۱ ژانویه تا تاریخ خود از تاریخ ۱ ژانویه بازنشسته شوید ، از خود بپرسید که چگونه بسیاری از معاملات شما پول را از جایی که در واقع رخدادهای معتبر استراتژی تجاری (لبه) خود را در مقایسه با معاملات قمار تصادفی که شما از احساسات یا تحریک من مایلم این باشد که نسبت خسارات تجاری عاطفی به ضررهای ناشی از یک تجارت ناامید آماری معمول ، حدود ۸۰/۲۰ … تعجب، تعجب است.

    مفهوم در اینجا به وضوح است که شما می توانید از بین ۸۰٪ از ضرر تجاری خود را با اجتناب از تجارت عاطفی و یا تحرک . اولین گام به سوی تجارت با یک ذهنیت ۸۰/۲۰ این است که استراتژی تجاری ساده را مانند استراتژی های قیمت گذاری من در دوره های تجارت من تدریس کنم . همانطور که قبلا گفتم، اگر شما این کار را انجام دهید، به شما پایه ای نیاز دارد که بیشتر وقت خود را بر روی «پول سازان» واقعی در تجارت تمرکز کنید که مدیریت پول و وضعیت ذهنی شما است. بنابراین، قانون ۸۰/۲۰ در تجارت بهترین است با ترکیب یک استراتژی تجاری ساده و تمرکز قوی در مدیریت پول و روانشناسی، هم افزایی این ترکیب نیروی بسیار قوی برای پول در بازار است.

    مترجم : گوگل