Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر پاسخ به: چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۷:۵۱ ق.ظ

    معاملات ۸۰٪ روزانه نمودار، ۲۰٪ دیگر فریم زمان
    چارچوب زمانبندی روزانه من “سلاح انتخابی” است تا زمانی که فریمهای زمانبندی مربوط به آن باشند. من می گویم این بسیار دقیق است که تقریبا ۸۰ درصد از معاملات من در چارچوب زمان بندی روزانه انجام می شود . من نمی توانم به همه دلایل در مورد اینکه چرا تمرکز بر روی نمودارهای روزانه بسیار بهتر از فریم های پایین تر است، اما می توانید روی پیوند بالا کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    با این حال، من می خواهم اشاره کنم که ارتباط مستقیم بین این واقعیت وجود دارد که اکثر معامله گران در معرض فروش نمودارهای چارچوب زمانی قرار دارند و بیشتر آنها پول را از دست می دهند. این به خوبی با قانون ۸۰/۲۰ مطابقت دارد که احتمالا فقط حدود ۲۰ درصد از معامله گران واقعا بر روی نمودارهای زمانی چیدمان مانند نمودار روزانه تمرکز می کنند و در حدود ۲۰ تا ۱۰ درصد از معامله گران در واقع پول ثابت دارند. مردم تمایل دارند که به بازی “بازی با بازی” بر روی نمودارهای چارچوب زمانی دست پیدا کنند، تقریبا مثل اینکه آنها از طریق عدد متحرک و فلش رنگ ها مسحور هستند … متأسفانه این به نوعی از اعتبار تجاری برای بسیاری از معامله گران تبدیل می شود که به سرعت از بین می رود حساب های تجاری خود.

    ۸۰ درصد از موفقیت تجاری، مدیریت روانشناسی و پول است، ۲۰ درصد استراتژی است
    در مقاله من نوشتم که یک مطالعه موردی در مورد ورود تصادفی و پاداش ریسک نشان داد که چگونه می توان به راحتی از طریق قدرت مدیریت پول و پاداش ریسک پول درآورد. برای روشن شدن، من نبودم و نمی گویم که شما می توانید بدون یک استراتژی تجاری موثر به عنوان یک معامله گر زندگی کنید. من به سادگی می گویم که مدیریت پول و کنترل ذهنیت شما بسیار مهم تر از پیدا کردن یک سیستم بازرگانی کامل، مقدس و گران است که به سادگی وجود ندارد.

    شما باید تقریبا ۸۰٪ تلاش های معاملاتی خود را در زمینه مدیریت پول و کنترل خود / نظم و انضباط (روانشناسی) تمرکز کنید و حدود ۲۰٪ در واقع تجزیه و تحلیل نمودار و تجارت. اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید، می توانم به شما اطمینان دهم که تغییرات بسیار مثبتی در سود تجاری شما و یا عدم وجود آن خواهید داشت.

    با استفاده از یک روش معاملاتی موثر، که به آسانی قابل درک و پیاده سازی است، وضوح ذهنی و زمان را برای تمرکز ۸۰٪ در مدیریت و نظارت بر پول در نظر بگیرید، در حالی که نیاز به حدود ۲۰٪ از انرژی ذهنی خود را برای تجزیه و تحلیل بازارهای و پیدا کردن معاملات دارید. بسیاری از معامله گران هرگز به این نکته نرسیده اند، زیرا هنوز سعی دارند چگونگی تشخیص سیستم تجارت خود را دریابند.