Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر پاسخ به: چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۷:۴۷ ق.ظ

    ۸۰٪ از سود حاصل از ۲۰٪ معاملات است
    اگر بتازگی به وبلاگ من نگاه کرده باشید، می دانید که من طرفدار قوی ” تجارت تیرانداز از خفا ” هستم و منتظر صبر و شکیبایی برای تنظیمات احتمالی تجارت هستم ، به جای اینکه سبک معاملاتی با فرکانس بالا باشد که تمایل دارد تا بسیاری از معامله گران خارج از کسب و کار “، بنابراین صحبت می کنند.

    کاملا درست است که بیشترین سود من در تجارت، از درصد کوچکی از معاملات من است. من دوست دارم تمام معاملات منفی خود را که در زیر یک ارزش دلاری ۱R باشد و من با آن راحت باشم نگهدارم و اگر ببینم که سیگنال اقدام “واضح” قیمت را با مخلوط زیادی از آن در نظر بگیرم، من قوی خواهم شد اگر به نفع من باشد، یک بخش خوب تغییر در تجارت است. از آنجا که من با چنین صبر و دقت تجارت می کنم، معاملات منفرد من به طور معمول دو برابر یا سه برابر میزان خطر ۱R من را در هر یک از بازندگان من داد. به این ترتیب، حتی اگر من بیشتر از من برنده شوم، من هنوز می توانم در پایان سال بسیار خوب باز گردم.

    ۸۰٪ از زمان من معامله نمی شود، ۲۰٪ از زمان من ممکن است
    من می توانم ۴ بار در ماه به طور متوسط ​​تجارت کنم، به سادگی، زیرا من یک تاجر بسیار باهوش هستم. من دوست ندارم پولی را بر روی یک راه اندازی که به من “فریاد” نیست و یا چیزی که من دوست دارم بگویم “لعنتی آشکار” نیست. اکثر معامله گران مایل به تجارت با سبک تجارت بیشتر هستند و این یک تصادف نیست که در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از آنها پول را از دست می دهند. آنها پول را از دست می دهند، زیرا آنها به اندازه کافی تجارت می کنند و به اندازه کافی بیمار نیستند و به اندازه کافی نظارت ندارند تا بتوانند راهبرد خود را به طور واقعی برپا کنند و به آنها سیگنال ورودی احتمالی را بدهند.

    آیا ارتباط بین این واقعیت را میبینید که بیشتر معامله گران پول (حدود ۸۰٪) از دست می دهند و در حدود همان زمان است که بازار واقعا ارزش خرید را ندارد؟ بازارها تقریبا ریز ریز می شوند و بسیاری از اقدامات قیمت به سادگی بی معنی است. به عنوان یک قیمت معامله گر عمل، کار ما این است به تجزیه و تحلیل رفتار قیمت و نظم و انضباط در طول متلاطم (معنی)، قیمت به تجارت نیست و صبر کنید برای ۲۰٪ یا شرایط بازار است که می ارزش معامله می شود.

    این نکته مهم در این مقاله است: من ایمیل های زیادی از ابتدا و معامله گران معامله گران دریافت می کنم و می دانم که واقعیتی که مهم ترین چیزی که متخصصان حرفه ای را در این کسب و کار متمایز می کند صبر و تحمل بیش از حد است. معامله گران تمایل دارند تجارت خود را از طریق تجارت در طی ۸۰٪ زمانیکه بازار ارزش خرید را نداشته باشند، نادیده می گیرند. به جای انتظار ۲۰٪ از زمانی که آن استبه ارزش تجارت، آنها به سادگی با ۸۰٪ تا ۱۰۰٪ از زمان با کمی اختیار یا کنترل خود، مانند یک مرد مست در یک کازینو، تجارت می کنند. اجازه ندهید که این شما باشید، قانون ۸۰/۲۰ را به طور خاص به یاد داشته باشید، به نحوی که به تجارت در مقابل معاملات نپردازید. اگر فکر می کنید ۸۰ درصد از زمان تجارت شما را در بر می گیرد، باید عادت های تجاری خود را ارزیابی کنید و آن را تنها با ۲۰ درصد از زمان در تجارت قرار دهید و ۸۰ درصد زمان آن باید با مشاهده و نگه داشتن دستان خود در جیب شما (نه تجارت).