Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر پاسخ به: چگونه قانون ۸۰/۲۰ برای تجارت فارکس کاربرد دارد نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آبان ۹, ۱۳۹۷ در ۷:۴۶ ق.ظ

    ۸۰٪ ساده، ۲۰٪ دشوار است
    این یکی آسان است اکثر آنچه که ما به عنوان معامله گران انجام می دهیم، در مقابل رایانه های ما نشسته ایم و قیمت ها را به سمت بالا یا پایین و یا به سمت بالا نگاه می داریم. این به هیچ وجه استانداردهای “سخت” نیست. جهنم، شما می توانید ۵ ساله را در مقابل یک نمودار قرار دهید و از آنها بپرسید که کدام مسیر آنها فکر می کنند بعد از آن قرار خواهند گرفت و احتمالا آن ها را بیشتر از حد معمول دریافت می کنند. نکته این است؛ تعیین جهت بازار و پیدا کردن معاملات سخت نیست، مردم آن را سخت می کنند.

    من در مورد قیمت اقدامات را به عنوان احتمالا می دانم (صادقانه، اگر شما نمی دانید که اکنون شما باید این مقاله را در حال حاضر بخرید: مقدمه معاملاتی معاملات قیمت )، و این فقط یک تصادف عجیب و غریب نیست که من به این شکل خاص تجارت من همچنین شخصا با قیمت عمل می کنم … زیرا ساده است (و موثر). استراتژی تجاری که شما استفاده می کنید نیازی به الگوریتم های کامپیوتری پیچیده، شمارش امواج و یا تفسیر دسته های شاخص نیست. در حقیقت، بیشتر معامله گران با تلاش هر نوع روش معاملاتی تحت خورشید، از بین می روند تا زمانی که آنها از بین بروند یا فهمیده شوند که به سادگی پیچیده شده است که باید یک فرایند بسیار ساده باشد.

    بخش سختی تجارت، کنترل خودتان را از طریق معاملات بیش از حد کنترل نمی کند، بلکه در هر تجارت بیش از حد خطرناک نیست، پس از پیروزی بزرگ یا از دست رفتن بازار، پس از پیروزی بزرگ، احساسات خود را باز پس نگیرید. به طور خلاصه، کنترل رفتار و اندیشه خود را همانطور که به خوبی به درستی مدیریت پول خود را سخت ترین بخش از تجارت است، و معامله گران تمایل دارند که کمتر وقت خود را صرف و تمرکز بر این جنبه های سخت تر از تجارت، احتمالا حدود ۲۰٪، زمانی که آنها باید حدود ۸۰٪ از وقت خود را صرف آنها .