Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی استراتژی معاملاتی فراکتال بلستر تکنیک‌های معاملاتی فراکتال پاسخ به: معرفی استراتژی معاملاتی فراکتال بلستر تکنیک‌های معاملاتی فراکتال

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۶:۱۲ ب.ظ

    حد ضرر (SL) را زیر منطقه حمایت /مقاومت قبلی قرار دهید.


    قرار دادن حد ضرر این فرصت را به شما می‌دهد، چنانچه قیمت برگشت و به روند نزولی تبدیل شد، معامله خود را نجات دهید. یا حتی ممکن است بر روی منطقه حمایت/ مقاومت بانس کند و به روند صعودی خود ادامه دهد.

    معیارهای بالا مربوط به پوزیشن خرید بود. پوزیشن فروش هم دقیقا همین قوانین را دارد فقط بالعکس می‌باشد.

    در اینجا مراحل استراتژی معاملاتی فراکتال در عمل عبارتند از:
    مراحل فروش معاملاتی:
    مرحله اول: از اندیکاتور فراکتال و تمساح بیل ویلیامز در نمودار خود استفاده کنید.

    مرحله دوم: یک فراکتال پایینی بایستی در زیر دندان تمساح قرار گرفته باشد و حرکت قیمت نیز بایستی با حداقل پنج شمع (کندل) متوالی در زیر دندان تمساح باشد.

    مرحله سوم: لازم است حرکت قیمت در زیر شمع فراکتال شکسته شود که در مرحله اول شمع فراکتال مشخص شده است.

    مرحله چهارم: زمانی که دو خط تمساح همدیگر را قطع کردند از معامله خارج شوید.

    نتیجه‌گیری:
    تکنیک‌های معاملاتی پایه فراکتال بایستی شما را در مسیری درست هدایت کند، چنانچه شما به دنبال یک استراتژی عالی هستید از این اندیکاتورها استفاده کنید. استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با این اندیکاتورها به کار ببرید.

    بسیاری استدلال می‌کنند که هر اندیکاتور “کند و آهسته” عمل می‌کند و به ندرت به شما پوزیشن‌های سودآور را نشان می‌دهد. استراتژی معاملاتی فراکتال، ترکیب تحلیل حرکت قیمت را به کار می برد که کامل کننده این اندیکاتورهای عالی است. بنابراین اگر شما یکی از معامله‌گران شکاک هستید، از این استراتژی استفاده کنید و نتایج خود را اعلام کنید.

    نویسنده و مترجم: خانم هانیه عظیم زادگان