Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم (ویلیام) پاسخ به: معرفی بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم (ویلیام)

  • رضا فولادوند

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۵:۴۵ ب.ظ

    مرحله پنجم: زمانی به سود دست می‌یابید که حداقل قیمت بالاتر از قبلی شکسته شود.
    روند در حال حرکت می‌تواند در حالت طولانی‌تر از آنچه، هر کسی پیش بینی کند باقی بماند و از آنجایی که ما می‌خواهیم سود بالقوه را به حداکثر برسانیم، به بازار این فرصت را می‌دهیم تا ما را هدایت کند قبل از این که معامله برچیده شود.

    در این راستا، ما به دنبال شکست در ساختار روند به ترتیب شکستن در زیر بیشترین حداقل قیمت بالاتر اخیر هستیم.

    در عوض می‌توانید سود خود را با شکست بهترین اندیکاتور معاملاتی مومنتوم در زیر سطح ۵۰- به دست آورید.

    **توجه: در بالا نمونه‌ای از معامله خرید وجود دارد که از استراتژی معاملاتی مومنتوم، ویلیام R % استفاده کرده است. همین قانون برای معامله فروش به کار می رود. در شکل زیر می‌توانید نمونه واقعی از پوزیشن فروش را ببینید.

    خلاصه:

    بهترین استراتژی معاملاتی مومنتوم، ویلیام R % به گرایش قیمت بازار نفوذ می‌کند تا در مسیر سیگنال، حرکت قیمت را دنبال نماید یعنی جایی که مومنتوم، (مقدار حرکت) صعودی یا نزولی است. در اصل، زمانبندی بازار برای استراتژی اندیکاتور مومنتوم بسیار مهم است و در این راستا، ما از اندیکاتور معاملاتی مومنتوم ویلیام R % استفاده کرده‌ایم.

    زمانبندی بازار می‌تواند یک کار دلسرد کننده باشد، اما تیم ما در جهت راهنمایی استراتژی معاملاتی معتقد است که با استفاده از حرکت قیمت خالص (Price action) مانند استراتژی معاملاتی پین‌بار پرایس اکشن می‌توانید به موقعیت دوربرد دست یابید.

    Insert → Indicator → Williams Percent Range

    نویسنده و مترجم: خانم هانیه عظیم زادگان