Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات معرفی استراتژی معاملاتی پین بار پرایس اکشن پاسخ به: معرفی استراتژی معاملاتی پین بار پرایس اکشن

  • رضا فولادوند

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۵:۲۲ ب.ظ

    مرحله چهارم: حد ضرر (SL)
    حد ضرر (SL) را ۳ تا ۵ پیپ دورتر از فتیله قرار دهید. انتهای فتیله منطقه حمایت خواهد بود. بنابراین اگر این روند شکسته شود، ممکن است روند نزولی شود. به همین دلیل شما بایستی حد ضرر را با اختلاف ۳تا ۵ پیپ دورتر قرار دهید.

     

    مرحله پنجم: استراتژی خروج
    استراتژی خروج شما زمانی رخ می‌دهد که قیمت به اولین سطح از حمایت و مقاومت برخورد کند. همان طور که مشاهده می‌کنید قیمت بعد از برخورد، سرعتش کند می‌شود و ما باید فورا از معامله خارج شویم.

    نتیجه‌گیری:
    حرکت قیمت (پرایس اکشن) یکی دیگر از عناصر اساسی برای یادگیری در بازار معاملات است. هزاران استراتژی وجود دارد که می‌توانید با حرکت قیمت به کار برید. مهم این است شما چیزی را پیدا کنید که برای شما کار کند. شمع‌های پین‌بار کمتر خطا می‌کنند و نسبتا دقیق هستند. شمع‌های پین‌بار در هر تایم فریمی به کار می‌روند. قاعده صحیح آن ، اینگونه است که هر چه تایم فریم بالاتر باشد، سیگنال قوی‌تری را صادر می‌کند. اما این بدان معنا نیست که در تایم فریم پنج دقیقه‌ای کار نخواهد کرد. هر گونه پین‌باری که تشکیل شد، با آن معامله نکنید. جمع آوری اطلاعات کلیدی از نمودارها، بهترین نتیجه را تعیین می‌کند چنانچه شما بر اساس قوانین معامله، وارد شوید.

    اگر تمایل داشتید از اندیکاتور استفاده کنید، فیبوناچی را به کار برید. این استراتژی بر تعقیب روند تمرکز دارد. سعی کنید استراتژی حرکت قیمت را با یک حساب آزمایشی (Demo) به کار برید و ببینید برای شما کار می‌کند! اگر چیزی پیدا کردید که فکر می‌کنید آن را بهبود می‌بخشد، به ما اطلاع دهید.

    نویسنده و مترجم: خانم هانیه عظیم زادگان