Home تالار گفتگو فارکس استراتژی در معاملات بهترین استراتژی MACD جهت ورود به پوزیشن معاملاتی پاسخ به: بهترین استراتژی MACD جهت ورود به پوزیشن معاملاتی

  • بهادر اسلامی

    کاربر
    مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۳:۲۰ ب.ظ

    قوانین ورود برای خرید:
    میانگین متحرک با دوره زمانی۵۰ بالای میانگین متحرک بادوره زمانی۱۰۰
    اسیلاتور MACD در منطقه اشباع فروش (Over sold)
    هیستوگرام MACD صعودی باشد.
    قوانین ورود برای فروش :
    میانگین متحرک بادوره زمانی۵۰ پایین میانگین متحرک بادوره زمانی۱۰۰
    اسیلاتور MACD در منطقه اشباع فروش (Overbought)
    هیستوگرام MACD نزولی باشد.
    انقضای سیگنال: در مثال مورد نظر، نمودار شمعی (کندل استیک) ۵ دقیقه‌ای به کار رفته و هدف انقضا ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. معادل با ۴ یا ۵ شمع (کندل استیک) است که می‌تواند در هر تایم فریمی اعمال شود. برای مثال، نمودار روزانه تا ۴ روز، یک هفته یا تا آخر یک هفته انقضا دارند و ۳۰ دقیقه، دو تا سه ساعت زمان انقضا دارد.

    چرا این سیستم موفق است
    این سیستم یک نمونه برجسته و کاربردی است زیرا شکست نمی‌خورد و این که توسط اندیکاتور مورد علاقه‌ام اجرا می‌شود. من از گفتن این که تعداد زیادی سهام را با تنظیمات ۹/۲۶/۱۲ خریداری کردم ابایی ندارم. در این استراتژی نه تنها از اندیکاتور مورد علاقه‌ام استفاده گردیده، همچنین بسیاری از ویژگی‌های یک استراتژی خوب را یکجا دارد. این استراتژی، همانطور که بیان شد، نمی‌توان تحلیل چند تایم فریم را با هم ترکیب کرد که تصور می‌کنم این مزیت این استراتژی می باشد. این استراتژی ترکیبی از اندیکاتورهایی است که بسیار بررسی شده و قابل اعتماد می‌باشد و روند و مومنتوم را با هم ترکیب کرده تا سیگنال‌های کاربردی را برای معامله‌گران باینری آپشن کوتاه مدت صادر کند مانند نمودار روزانه، ساعتی و یا کوتاه‌تر.

    نویسنده و مترجم: خانم هانیه عظیم زادگان