Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۹ ب.ظ

    DAX – شاخص سهام آلمان

    DAX (شاخص سهام آلمان)) یک شاخص تراشه بازار سهام آبی متشکل از ۳۰ شرکت بزرگ آلمان به تجارت در بورس اوراق بهادار فرانکفورت است.

    DAX به عنوان یک قرارداد آتی و CFD نقدی در Metatrader ارائه می شود و نماد آینده به عنوان DAX30.fs و نماد نقدی CFD GER30 را مشاهده خواهید کرد.

    رفتار بازار DAX و گرایشات قیمت قیمت
    DAX معاملات مشابه با S & P500 را انجام می دهد که در آن اغلب روند کاملا صعودی و گاهی اوقات برای یک دوره پایدار به سمت بالا حرکت می کند و به نظر می رسد که از هیچ جا بازار چند روزه ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. نه برای ضعف قلب مطمئن باشید با این حال، این نوسانات یک برکت است اگر شما آن را درک کنید و می دانید که چگونه می توانید عمل قیمت را بخوانید و به درستی از معاملات خود خارج شوید .

    چرا من هر بازار را نگاه نمی کنم …

    یکی از چیزهایی که احتمالا در ذهن شماست این است که چرا من چندین بازار مختلف را تجارت نمی کنم؟ پس از همه، من می توانم صدها محصول را که فکر می کنید فروختن. خوب، من آن را به محصولات مایع منحصر به فرد محدود می کنم و سپس آن را به بازارهای بیشتر محدود می کنم که سیگنال های قیمت را می بینم که نتایج مناسبی را در آن می بینند، بنابراین می دانم که من یک لبه دارم.

    بیایید نگاهی به نمونه های چندگانه ای از این که چرا بازار عمده ای را برای مخلوط “مبهم” یا کمتر معامله شده انتخاب می کنم:

    GBPUSD در مقابل EURGBP:

    در زیر، ما نمودار روزانه GBPUSD را مشاهده می کنیم. توجه داشته باشید حرکت قدرتمند پایین و بالا و سیگنال های داخلی که تا به حال خوب کار کرده است. این فقط نمایش نمودار روزانه روزانه چند ماه گذشته است و می توانیم ببینیم که آن حرکت به سادگی و نه خیلی ریزه کاری شده است.