Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • سعید بهرام پور

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۶ ب.ظ

    S & P500 – شاخص سهام ایالات متحده S & P500

    S & P500 به عنوان یک قرارداد یا CFD نقدی در پلتفرم Metatrader I عرضه می شود. نماد cfd آینده را به عنوان S & P.fs مشاهده خواهید کرد و نماد نقدی CFD US500 است.

    S & P500 شامل ۵۰۰ شرکت بزرگ و مهم مهم، عمدتا مبتنی بر ایالات متحده است و به عنوان معیار پیشگام در جهان برای سرمایه گذاران همه انواع شناخته می شود. همه سهام در شاخص S & P 500 در بورس اوراق بهادار نیویورک و NASDAQ معامله می شوند.

    رفتار بازار S & P500 و گرایش های قیمت
    S & P500 یکی دیگر از بازارهایی است که اغلب در آن تجارت می کنم. این بازار بسیار خوبی برای خرید و نگهداری است، زیرا سهام ایالات متحده تمایل دارند روند بیشتری را طی کنند. با این حال، در زمان رکود اقتصادی یا آشفتگی اقتصادی، این بازار می تواند بسیار سریع به فروش برسد، سود سریع را از بین می برد. بنابراین، در حالی که این بازار نسبتا “آسان” برای تجارت است، درک درستی از فعالیت قیمت و پویایی بازار دارد تا در طولانی مدت سود ببرد.
    SPI200 – شاخص سهام استرالیا

    قرارداد SPI 200 Futures قرارداد آتی معیار سهام در استرالیا بر اساس شاخص S & P / ASX 200 Index است. این همه مزایای سنتی مشتقات Index Equity را فراهم می کند. SPI 200 در قراردادهای ۱۰ شاخص سهام در آسیا از لحاظ حجم معامله رتبه بندی شده است.

    SPI200 به عنوان یک قرارداد یا CFD نقدی عرضه می شود و شما نماد CFD آینده را به عنوان SPI200.fx مشاهده خواهید کرد و نماد نقدی CFD AUS200 است.

    رفتار بازار و قیمت معاملات SPI200
    SPI200 یک تخصص از من است، بنابراین صحبت می کنند. من آن را دنبال کرده ام و آن را بیش از یک دهه تجارت کرده ام. این بازار تمایل به چرخش از سطوح کلیدی دارد و به همین علت است که ما می خواهیم به اغلب به محو شدن بپردازیم. به بیان دیگر، هنگامی که قیمت باعث حرکت به یک سطح کلیدی می شود، ما به دنبال مسیر دیگر یا محو شدن این سطح هستیم . این می تواند بسیاری از معامله گران را از بین ببرد، زیرا همانطور که شروع به ایجاد یک حرکت قوی می کند، اغلب به طور چشمگیری به سمت دیگری حرکت می کند. اما برای یک معامله گر قیمت معامله گران، این حرکات قوی از سطوح کلیدی کافی برای ایجاد آب دهان شما کافی