Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • مهرناز مهری

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۲:۳۲ ب.ظ

    NZDUSD – کیوی / دلار جفت ارز فارکس

    NZUDUSD، همچنین به عنوان کیوی / دلار شناخته می شود به عنوان یک محصول FX نقطه (فارکس) در پلت فرم Metatrader که من استفاده می شود ارائه شده است. قیمت نقدی NZDUSD در هر زمان خاص نشان دهنده نرخ ارز فعلی بین دلار۰ نیوزیلند و دلار آمریکا است. به عنوان مثال، اگر نرخ ۰.۶۵۰۰ باشد، به این معناست که ۱ دلار کایوی، شما را به قیمت ۶۵ سنت دلار می برد، به عبارت دیگر، USD قوی تر از دلار کیوی است (همانطور که اکنون است).

    رفتار بازار NZDUSD و گرایشات قیمت قیمت
    KIWI بسیار شبیه AUDUSD است. بدیهی است، نیوزیلند و استرالیا همسایگان بعدی هستند، به طوری که آنها تمایل دارند که کاتالیزورهای مشابهی برای آنچه که ارزهایشان را می پردازند، باشد. به همین دلیل نمودار NZDUSD و AUDUSD اغلب به نظر می رسد. با این حال، توجه داشته باشید که NZDUSD می تواند دوره های بسیار ناهموار داشته باشد، این نمودار در حدود ۵۰ درصد از زمان حرکت خواهد کرد. به همین دلیل، در بیشتر موارد، AUDUSD را بیش از NZDUSD ترجیح می دهم، اما NZDUSD هنوز هم یک جفت اصلی FX بزرگ است که در هنگام نمایش یک سیگنال خود به دنبال آن می رود.

    طلا – کالا (فلزات گرانبها)

    من طلا فروش نقطه (XAUUSD) که در واقع یک CFD نقدی است. طلا آشکارا محبوب ترین فلز گرانبها در جهان است و همچنین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
    طلا تمایل به روند بسیار خوب در بین دوره های ادغام است. با این وجود، تحکیم می تواند بسیار ناقص و دشوار باشد. طلا می تواند ناپایدار باشد و حرکت های حرکتی بزرگ غیر معمول نیست، این به معنی پتانسیل بالقوه برای سود است، اما همچنین برای از دست دادن اگر شما ماهر و آماده نیست. طلا یکی از کالاهای مورد علاقه من برای تجارت است.