Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • مهرناز مهری

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۲:۲۵ ب.ظ

    USDJPY – دلار / ین فارکس ارز جفت ارز

    USDJPY، همچنین به عنوان دلار / ین معروف است به عنوان یک محصول FX نقطه (فارکس) در پلت فرم Metatrader که من استفاده می شود ارائه شده است. قیمت نقدی USDJPY در هر زمان معین نشان دهنده نرخ ارز فعلی بین دلار و ین ژاپن است. به عنوان مثال، اگر نرخ ۱۱۰.۰۰ باشد، به این معناست که یک دلار آمریکا به ۱۱۰.۰۰ یوان خالص خواهد رسید، به عبارت دیگر، دلار قوی تر از ین است (همانطور که اکنون است).

    رفتار بازار USDJPY و گرایشات قیمت قیمت
    من اولین کسی هستم که میپذیرم USDJPY میتواند یک بازار ناهموار برای تجارت باشد. این می تواند برخی از حرکت های نامنظم حتی در فریم های زمانی بالاتر. گفته می شود که گاهی اوقات بعضی از روند های پایدار و قابل پیش بینی می شود و سیگنال های عمل قیمت در این جفت به خوبی کار می کنند. این نیز یک بازار بسیار فنی است، به این معنی، آن را تمایل به احترام به سطح کلیدی بسیار قابل پیش بینی و دقیق است. فقط برای “ریز ریز کردن” مراقب باشید.
    AUDUSD – ارز استرالیا / دلار جفت ارز فارکس

    AUDUSD، همچنین به عنوان Aussie / Dollar شناخته می شود به عنوان یک محصول FX نقطه (فارکس) در پلت فرم Metatrader ارائه شده است که من از آن استفاده می کنم. قیمت نقدی AUDUSD در هر زمان خاص، نشان دهنده نرخ ارز فعلی بین دلار استرالیا و دلار آمریکا است. به عنوان مثال، اگر نرخ ۰.۷۲۰۰ باشد، به این معناست که ۱ دلار استرالیا به شما کمک خواهد کرد .۷۲ سنت از یک دلار آمریکا، به عبارت دیگر، USD قوی تر از دلار استرالیا است (همانطور که اکنون است).

    رفتار بازار AUDUSD و گرایشات قیمت قیمت
    از استرالیا، AUDUSD احتمالا کل جفت ارز مورد علاقه من برای تجارت است. همانطور که در مقاله من در مورد اینکه چرا باید یک بازار مورد علاقه داشته باشید، نوشتم، پیشنهاد می کنم یکی از جفت ارزهای فارکس را انتخاب کنید که واقعا با آن احساس راحتی می کنید (شاید ارز اصلی خود را در مقابل یکی دیگر از مهمترین ها) و واقعا با آن جفت “صمیمی” باشید. همانطور که در مقدمه گفتم، تبدیل شدن به یک معامله گر متخصص، چگونگی کسب درآمد است. این متفاوت از هر زمینه دیگری نیست، چه این دارو، ورزش، کسب و کار و یا سرمایه گذاری است؛ بیشتر متخصص شما تبدیل می شوید، پول بیشتری را که می خواهید انجام دهید. AUDUSD در مقایسه با GBPUSD و EURUSD، نسبت به GBPUSD و EURUSD کمی پایین تر است، اما این بازار بسیار تکنیکی است. هنگامی که روند آن را بسیار خوب به تجارت و آن را احترام به سطح بسیار خوب است. سیگنال های نمودار روزانه بسیار خسته کننده هستند. عاشق تجارت AUDUSD هستم