Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • حسین اسدی

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۴۹ ب.ظ

    بازارهای اصلی که تجارت من هستند …
    من به طور منظم در نگاه کرده و جفت ارزهای اصلی فارکس، S & P500، SPI200 (و دیگر شاخص های عمده سهام)، نفت خام و طلا کالاهای مورد علاقه من هستند دنبال کنید. اینها بخش عمده ای از بازارها هستند که من دوست دارم به طور فعال تماشا و تجارت کنم، اما من به طور مداوم به دیگران نگاه می کنم. در سال های اخیر، این بازار قابل ملاحظه ای به سود تجارت من کمک کرده اند و من هم آنها را در اخیر معامله رقابت معاملات که من برنده .

    EURUSD – یورو / دلار جفت ارز فارکس

    EURUSD، همچنین به عنوان یورو / دلار شناخته می شود، به عنوان یک محصول FX نقطه (فارکس) در پلت فرم Metatrader که من استفاده می شود ارائه می شود. قیمت نقدی EURUSD در هر زمان معین، نشان دهنده نرخ ارز فعلی بین یورو و دلار آمریکا است. به عنوان مثال، اگر نرخ ۱.۱۷۰۰ باشد، یعنی ۱ یورو به ارزش ۱.۱۷۰۰ دلار آمریکا است، به عبارت دیگر، یورو قوی تر از دلار است (همانطور که در حال حاضر).

    رفتار بازار و گرایشات قیمت قیمت
    EURUSD تمایل بیشتری به جفت ارز بیشتر دارد. در نتیجه، در مقایسه با GBPUSD یا AUDUSD، می تواند تا حدودی خسته کننده باشد. به این ترتیب، سیگنال های عمل قیمت ، به خصوص در مدت زمان ۴ ساعته و روزانه نمودار، به طور معمول اغلب در این جفت پرداخت می شود. این تمایل به احترام به سطح حمایت و مقاومت دارد و با دوره های روند مداوم همراه است و پس از آن، دوره های طولانی مدت حرکات جانبی به خصوص در محدوده های تجاری بزرگ، مشخص می شود . EURUSD یک بازار مورد علاقه من است عمدتا به این دلیل که بسیاری از مردم آن را تجارت می کنند که بسیاری از سیگنال های واضح آن “خودخواهانه”