Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر پاسخ به: The Most Profitable Markets I Trade – نایل فولر

  • حسین اسدی

    کاربر
    مهر ۸, ۱۳۹۷ در ۱:۴۷ ب.ظ


    درک مشخصات محصول MetaTrader
    OTC، CFD، نقطه، آینده، فارکس، کالاها، شاخص ها، به عنوان مبدا، همه ی این محصولات و لغات را می توان بسیار گیج کننده و ناخوشایند دانست. بیایید همه ی آن را اینجا و اکنون ساده کنیم.

    بازارهای نقطه – قیمت “نقطه قیمت” یک بازار توسط بانک های مرکزی و کارگزاران در سراسر جهان نقل شده است، به عنوان مثال، قیمت فعلی EURUSD در معاملات ارز فارکس به عنوان “قیمت نقطه” نقل قول شده است. بازارهای اوراق بهادار (این بدان معنی است که بیش از بازارهای متقابل) هیچ مبادله مرکزی ندارند و معاملات به صورت الکترونیکی انجام می شود، به طور مستقیم بین دو طرف (مانند کارگزار و یک معامله گر خرده فروش مانند شما) انجام می شود و این معامله براساس قیمت نقطه ای بازار بازار اساسی است. اندازه قرارداد و قیمت هر نقطه می تواند از یک کارگزار به بعد متفاوت باشد.

    CFD – این برای قراردادها برای تفاوت است. این محصول توسط موسسات و یا کارگزاران ارائه می شود که محصول مالی پایه را نشان می دهد. بنابراین، هنگامی که شما CFD را در معرض فروش قرار می دهید، شما به طور مستقیم با بازار پایه برخورد نمی کنید، شما در بازار “آینه” معامله می کنید و این به این معنی است که تاجر های خرده فروشی معمولا به آن دسترسی دارند. این بازار آینه در بالای بازار آتی و یا بازار قرار دارد. بنابراین، شما می توانید یک CFD طلا را به عنوان مثال، که نشان دهنده بازار آتی طلا (به نام CFD آینده) است، به فروش می رساند یا شما می توانید یک CFD طلا که بازار نقدی طلا را نشان می دهد (به عنوان پول نقد cfd) معامله کنید.

    طلا (و بعضی از بازارهای دیگر) به عنوان یک بازار نقدی و آینده بازار معامله می شود و با MetaTrader شما می توانید یک CFD نقدی را که بر روی بازار نقطه ای است، در برابر بازار قرار دهید. محصول واقعی آتی در شیکاگو، نیویورک یا لندن به صورت تبادل نظارتی است. مقادیر مختلف قرارداد و قیمت متفاوت قیمت در هر نقطه بین کارگزاران معمول است.
    فارکس تنها بازار نقطه ای است، با این حال، معاملات آتی ارز در مبادلات عمده وجود دارد اما ما آنها را تجارت نمی کنیم.
    کالاها و شاخص ها می توانند در یک بازار نقدی یا یک بازار آتی عرضه شوند، اما در جایی که می خواهید نقطه تجاری آنها را تبدیل به یک CFD نقدی کنید و در آن شما می خواهید آیندۀ تجارت، CFD آینده ای باشد.
    توجه – برای تجارت همان بازارهای که در این مقاله بحث می کنم، می توانید از طریق پلت فرم MetaTrader که از اینجا استفاده می کنید ، به آنها دسترسی پیدا کنید .