Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر پاسخ به: ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

  • زهرا سلیمانی

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۱۳ ب.ظ

    سطح بازرگانی و سطوح مقاومت
    پشتیبانی محدوده تجاری و سطوح مقاومت می‌تواند بسیاری از فرصت‌های ورود به احتمال بالا را برای تاجر اقدام به قیمت آگاه فراهم کند. ایده اصلی این است که ابتدا یک محدوده تجاری را شناسایی کنیم، که اساسا فقط قیمت bouncing بین دو سطح موازی در بازار است، و سپس به دنبال سیگنال‌های عمل قیمت در آن سطوح و یا نگاهی به محو کردن سطح در یک ورودی کور است. با محو شدن سطح، منظورم این است که اگر بازار در حال بالا رفتن و در مقابل مقاومت اصلی محدوده باشد، به روش مقابل، یعنی فروش، نگاه کنید. یا، شما به دنبال خرید حمایت از محدوده هستید. شما می‌توانید این کار را تا زمانی انجام دهید که قیمت به طور واضح قطع شود و در خارج از محدوده بسته شود. این رویکرد بسیار بهتر از آن چیزی است که بسیاری از بازرگانان در محدوده تجاری قرار می‌گیرند.سعی داشت فرار را پیش‌بینی کندقبل از این که این اتفاق بیفتد و دائما در حال افزایش است و قیمت آن به محدوده نوسان باز می‌گردد.

    توجه داشته باشید که در تصویر زیر، دامنه تجاری بزرگی داشتیم زیرا قیمت به وضوح بین مقاومت و پشتیبانی نوسان داشت. ما می‌توانیم در دومین آزمایش مقاومت (کوتاه)یا در دومین آزمون حمایت (طولانی)وارد شویم.که کورکورانه و یا بر روی یک سیگنال عمل قیمتمثل …سیگنال “میله میله” ما در پایین شاهد آن هستیم.