Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر پاسخ به: ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۷ ب.ظ

    حمایت و مقاومت نایل فولر

    7 نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

    سطح نقطه Swing به عنوان مهار و مدیریت ریسک شناخته میشود
    ما می‌توانیم به فروش یا خرید در نقاط نوسان نگاه کنیم حتی اگر آن‌ها بخشی از یک روند نباشند. بازارها بیشتر زمان خود را صرف تحکیم و در محدوده تجاری می‌کنند، بنابراین ما باید قادر باشیم معاملاتی را در این شرایط بازار پیدا کنیم، نه تنها در گرایش‌ها.

    ما می‌توانیم به سادگی از آخرین نوسان بالا یا پایین به عنوان نقطه خطر برای تعریف تجارت بعدی مان استفاده کنیم، که شما می‌توانید در مثال نمودار زیر ببینید.

    حمایت و مقاومت نایل فولر

    در تصویر زیر، توجه کنید که قیمت پایین است، از طریق پشتیبانی، سپس در آن سطح باقی می‌ماند، که سپس به عنوان مقاومت عمل می‌کند. ما می‌توانیم در آن سطح و یا پایین به فروش برویم اگر قیمت در زیر آن قرار داشته باشد. به این ترتیب، این سطح مشخص می‌کند که در کجا باید تجارت بعدی مان را انتخاب کنیم و می‌دانیم که آیا قیمت فراتر از آن سطح حرکت می‌کند که ایده تجاری ما نامعتبر است، بنابراین تلفات توقف ما فراتر از این سطح واضح است. همچنین می‌توانیم از نقاط نوسان اخیر به عنوان اهداف سود استفاده کنیم. در مثال زیر، توجه کنید که چگونه می‌توانیم از نرخ نوسان اخیر به عنوان اهداف سود استفاده کنیم.

    حمایت و مقاومت نایل فولر