Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر پاسخ به: ۷ نوع حمایت و مقاومت که باید بدانید چیست؟ نایل فولر

  • رضا فولادوند

    کاربر
    شهریور ۲۸, ۱۳۹۷ در ۳:۰۵ ب.ظ

    سطوح نقطه نوسان بالاتر در روند
    آیا شنیده‌اید که “حمایت قدیمی” به مقاومت جدید تبدیل می‌شود و مقاومت قدیمی به حمایت جدید تبدیل می‌شود؟ این به پدیده یک بازار اشاره دارد که دارای بالاترین سطح بالاتر و پایین‌ترین سطح بالاتر و پایین پایین‌تر، در یک روند نزولی یا نزولی هستند. ما باید این سطوح “پله‌ای” را همانطور که شکل می‌دهند مشخص کنیم، سپس وقتی که بازار به پایین نفوذ می‌کند و یا از طریق آن‌ها بالا می‌رود، می‌توانیم به دنبال تجارت برگردیم به این سطوح، که همچنین به آن‌ها معروف است.trading را پس می‌گیریماین امر به ما راهی برای ترسیم نقشه بازار می‌دهد – زمانی که این پدیده مرحله‌ای را مشاهده می‌کنید که می‌دانید یک روند مستحکم در محل وجود دارد.

    این سطوح نقاط ورودی خوب و همچنین نقاط برای تعریف خطر یا توقف نقاط اتلاف هستند. شما می‌توانید دست از دست دادن خود را در طرف دیگر این سطوح قرار دهید.

    برای مثال، در تصویر نمودار زیر، یک روند نزولی واضح را در محل می‌بینیم. همانطور که قیمت از سطح پشتیبانی قبلی کاهش یافت، سطح مقاومت به سطوح مقاومت تبدیل شد که به عنوان سطوح ورود با احتمال بالا در صورتی که قیمت به آن‌ها باز گردد، عمل می‌کند.