Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر پاسخ به: روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۵ ق.ظ

    confluence – زمانی که شما سیگنال‌های عمل قیمت را در سطوح رویداد و یا سطوح کلیدی می‌بینید، بازار چیزی را به شما می‌گوید.
    بیایید به نمودار دیگری نگاه کنیم. شما در نمودار طلا زیر توجه خواهید داشت، قیمت دو دنباله صعودی شکل می‌گیردسیگنال “میله میله” در یک سطح پشتیبانی کلیدیحوزه رویدادحدود ۱۲۱۵.۰۰ دلار در حدود ۱۲۰۰.۰۰ دلار؛ منطقه‌ای که در آن به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته بودیم.گزارش setups های تجارت روزانه اعضابه عنوان یک منطقه خرید قوی در اوایل ماه جولای. زمانی که یک سیگنال عمل قیمت مشخص در یک سطح کاملا مشخص از این دست پیدا می‌کنید، به a نگاه می‌کنیدسیگنال اقدام قیمت confluentو این ستون اصلی رویکرد تجاری من است.

    نتیجه‌گیری
    به عنوان یکتاجر آغازیا هر تاجری که می‌خواهد یاد بگیردتجارت با اقدام قیمتمهم است که بدانید چطور این داستان را بخوانید و تفسیر کنید. شما این کار را با یادگیری اول برای خواندن نمودار از چپ به راست و سپس یادگیری برای تفسیر میله‌های قیمت فردی انجام می‌دهید. این کار هر چه بیشتر انجام دهید آسان‌تر می‌شود، اما مهم است که هر روز با نمودارهای مورد علاقه خود چک کنید تا متصل و با بازار ارتباط برقرار کنید.

    در نهایت، شما شروع به توسعهشهود تاجرو هنگامی که شما شرایط بازار مشخصی را می‌بینید، به سادگی “چیزی را که بازار سعی دارد به شما بگوید، مانند برق خیره‌کننده که می‌گوید:” قبلا این را دیدم “. سفر معاملات هرگز به درستی پایان نمی‌یابد، اما اگر شما در این مورد علاقه داشته باشید، به دنبال یادگیری نحوه خواندن اقدام قیمت و یادگیری آنچه که بازار به شما می‌گوید را یاد خواهید گرفت.

    مترجم : خدمات ایرنیکا