Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر پاسخ به: روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۹ ق.ظ

    اهمیت سیگنال‌های عمل قیمت
    همانطور که در حال مطالعه یک اقدام قیمت بازار هستیم و “گوش دادن” به چیزی که سعی دارد به ما بگوید، یک قطعه مهم از داده‌ها که نیاز داریم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم، یک سیگنال اقدام قیمت است. سیگنال‌های عمل قیمت اغلب اطلاعات بسیار مهم را در مورد یک بازار بیان می‌کنند و بنابراین ما نه تنها باید از آن‌ها آگاه باشیم و به دنبال آن‌ها باشیم، اما درک کنیم که آن‌ها چه معنایی می‌توانند داشته باشند.

    شاید مهم‌ترین چیزی که در مورد سیگنال‌های عمل قیمت، به خصوص کسانی که در چارت روزانه هستند، باشد.گوزن‌ها در نور چراغ‌هازمانی که یک نفر را می‌بینید. به عبارت دیگر، وقتی یک سیگنال عمل آشکار قیمت را می‌بینید، سر خود را خشک نکنید و (یا)وحشت نکنید. یک سیگنال عمل نمودار قیمت هر روز می‌تواند به عنوان یک سیگنال ورودی و یا یک سیگنال ورودی عمل کند.سیگنال خروجو چیزی است که همیشه باید به آن توجه داشته باشید. آن‌ها نشانه‌های مهمی در “داستان” هستند که نمودار سعی دارد به شما بگوید و آن‌ها اغلب می‌توانند به شما کمک کنند بفهمید که بازار چه کاری در کوتاه‌مدت انجام خواهد داد.