Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر پاسخ به: روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۷ ق.ظ

    سپس، اجازه دهید یک چارچوب زمانی را به سمت پایین حرکت دهیمچارچوب زمانی چارت(عکس مورد علاقه من). در اینجا ما می‌توانیم ببینیم که بازار نیازمند حمایت بسیاری در ۱.۰۴۰۰ است و اخیرا highs در ۱.۱۱۰۰ – ۱.۱۳۰۰ و مهم‌تر از آن، بالاترین میزان مبادلات تجاری قبلی در نزدیکی ۱.۱۶۱۵. را به دست آورده‌است.

    این روشی است که شما بازار را از چپ به راست مطالعه می‌کنید. سخت نیست، درست مانند خواندن یک کتاب، شما باید درک کنید که بازار کجا بوده‌است و در کجا سطوح کلیدی درک این که چه اتفاقی دارد می‌افتد و چه کاری ممکن است بعد از آن انجام شود.

    مسیر حداقل مقاومت
    ما همیشه می‌خواهیم با مسیری که کم‌ترین مقاومت را طی می‌کند، در یک خط سرمایه‌گذاری کنیم. در مثال‌های EURUSD بالا، مسیر جریان حداقل مقاومت بالا می‌رود. پس این یعنی ما به دنبال آن خواهیم بودقیمت ¬ های خرید ¬ ها علامت ¬ ها روی پشت ¬ ها می ¬ باشند.برای حمایت و یا پشتیبانی از مناطق بازار به شما می‌گوید که کم‌ترین مقاومت چیست، تمام کاری که باید انجام دهید زوم و گوش دادن است.