Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر پاسخ به: روانشناسی معامله گری چیست؟ نایل فولر

  • kaevanee

    کاربر بدون عضویت
    شهریور ۲۵, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۵ ق.ظ

    بدیهی است که مسیر صحیح معمولا مسیر صحیح است

    اگر چیز دیگری را از درس امروز به یاد دارید، این نکته را به خاطر داشته باشید:بدیهی است که مسیر صحیح معمولا مسیر صحیح استاین یعنی چیزی که من در پاراگراف قبل گفته بودم – مسیر اصلی، از چپ به راست که یک نمودار روزانه زوم در حال حرکت است، معمولا جهتی است که می‌خواهید به آن نگاه کنید. بنابراین تعیین این مسیر اولین قدم “گوش دادن” به چیزی است که بازار به شما می‌گوید. بیش از حد آن را پیچیده نکنید. فقط چارت را بیرون بیاورید و ببینید که به کدام سمت از چپ به راست حرکت می‌کند.

    به نمودار هفتگی EURUSD در زیر نگاه کنید، ما به حدود ۴ سال از داده‌های قیمت در اینجا نگاهی می‌اندازیم. این روشی است که شما به سرعت آنچه را که داستان یک بازار است را مشخص کنید. در این نمودار، چیزی که من می‌بینم یک روند نزولی بزرگ است که باز شد، و پس از آن یک دوره بزرگ از تحکیم در یک محدوده تجاری بزرگ، و اخیرا ما می‌توانیم قیمت را ببینیم که از طریق آن محدوده تجاری بالا و بالاتر می‌رود. بنابراین، the مسیر فعلی این نمودار بالا است. می‌بینید که چقدر ساده است؟