• سعید بهرام پور

    کاربر
    شهریور ۲۰, ۱۳۹۷ در ۶:۳۴ ق.ظ

    سوالات روان‌شناسی / روانشناسی:
    ۴. آیا من در حالت درست فکر می‌کنم که وارد این تجارت شوم؟

    برخی چیزهای دیگر که باید در نظر بگیرید این است: آیا شما فقط از یک تجارت برنده بزرگ رسیده‌اید که ممکن است اعتماد شما را در توانایی‌های تجاری تان به یک سطح ناامن افزایش دهد؟ تجار اغلب پول خود را از دست می‌دهند چون دریافت می‌کنندبیش از حد اعتماد به نفس داردو این باعث می‌شود که آن‌ها ریسک بیشتری در بازار داشته باشند. به یاد داشته باشید که شما تنها به اندازه آخرین تجارت تان خوب هستید، بنابراین تمرکز کنید و در همان جا بمانیدطرز فکر خرید مناسبو یا آخرین تجارت شما ممکن است تاثیری منفی بر عکس بعدی شما داشته باشد.

    ۵. آیا من به لحاظ روحی و مالی آماده پذیرفتن این ریسک هستم؟
    قبل از ورود به یک تجارت از خودتان سوال کنید، آیا در نظر روانی برای نتایج تجارت، برنده یا بازنده هستید؟ این جایی است که آموزش تجاری عالی است.مارک داگلاسمی‌درخشد، به روانشناسی تجارت و واقعا چکش می‌پردازد – به این نکته اشاره می‌کند که نتیجه هر تجارت اساسا تصادفی است، یک عکس ۵۰ / ۵۰، و این همان چیزی است که شما باید آن را ببینید. اما این به این معنی است که وقت اضافه بیش از حد SERIES لبه شما فقط ۵۰ / ۵۰ است. این بدان معنی است که یک توزیع تصادفی از برد و زیان برای هر یال تجاری داده‌شده وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید ۲۰ باخت در یک ردیف و پس از آن ۴۰ برنده در یک ردیف (کم، اما ممکن)داشته باشید. با این حال، این یک نرخ ۶۶ درصدی بر سر رشته ۶۰ معامله است. اما، اغلب تاجران نمی‌توانند حتی در یک ردیف، حتی چند تن از ضرر را تحمل کنند، چه برسد به ۲۰، آیا در اینجا به حرکت من گوش می‌دهید؟

    شما باید به یاد داشته باشید که هر تجارتی، در خلا / جدا از بقیه به نظر می‌رسید، فقط مهم نیست. در نتیجه شما باید در مورد این واقعیت فکر کنید و رفتار کنید. به این معنی که اگر شما عملکرد تجاری خود را آنالیز می‌کنید، نمی‌توانید به همه آن‌ها در مورد هر یک از آن‌ها اهمیت بدهید، بلکه نتیجه کلی است، مجموعه‌ای از حرفه‌های گوناگون که عملکرد شما را اثبات می‌کنند. این کار برای شما یک دنیا خوب خواهد بود که این نکات را هر بار که در شرف ورود به آن حرفه بعدی هستید به یاد داشته باشید. این نگرش و رویکرد بخشی از من استفلسفه مبادله را فراموش و فراموش کردبه یاد داشته باشید، شما باید اجازه دهید لبه تجاری شما از تداخل در بخش شما خارج شود، در غیر این صورت شما نمی‌توانید عملکرد خود را در زمان به عنوان یک روش تجاری اندازه‌گیری کنید.