• علیرضا نیکوایی

    کاربر
    فروردین ۱۵, ۱۳۹۷ در ۱:۰۶ ب.ظ

    ویژگیهای ارز دیجیتالی NXT

    NXT مانند دیگر کریپتو کارنسی ها یک کپی از بیتکوین نیست و با هدف رقابت با بیتکوین و همچنین بهبود ویژگی ها و رفع نواقص آن (مانند سرعت تراکنش بالاتر، جلوگیری از نفخ بلاکچین و…) از ابتدا طراحی و کد آن به زبان جاوا نوشته شده است

    NXT با محدود کردن عرضه (تعداد کل ثابت و غیر قابل تغییر) از ایجاد سکه جدید جلوگیری کرده و به این ترتیب از تورم ناشی از آن نیز جلوگیری میکند.

    NXT اولین ارز ۱۰۰% POS که مخفف Proof of Stake است و بر خلاف دیگر ارزهای POSکه از این سیستم برای استخراج ارز خود استفاده میکنند تنها فی تراکنشها را به عنوان پاداش حفظ شبکه پرداخت میکند.

    NXT کاملترین کریپتوکارنسی شناخته شده تا امروز است که از کلیه امکانات قابل اجرا بر روی سیستم بلاکچین برخوردار است، این در حالی است که مطرح ترین ارزهای جایگزین که ادعای تکنولوژی های جدید را دارند هنوز نتوانستند در عمل حتی به نیمی از این امکانات دست پیدا کنند و ادعاهای آنها هنوز در حد ایده باقی مانده است.

    NXT دارای یک تیم توسعه دهنده بزرگ و بسیار کارآمد است که از دانشمندان علوم کامپیوتر و رمزنگاری تشکیل شده است. این گروه بسیار صمیمی و دور از مسائل مادی مشغول به کار هستند و به مدد ایجاد پروژه SuperNET توسط جیمز لی و روش رهبری او ، این تیم توسعه دهنده هر روز بزرگتر شده و افراد توانمند با ایده های جدید به آن اضافه میشوند.

    NXT به لطف تیم توسعه دهنده دائماً به روزرسانی شده و ابزار و امکانات جدیدی جهت سهولت کار کاربران به آن افزوده میشود، گاهاً حتی کیف پول NXT دو بار در یک هفته به روزرسانی میشود تا امکانات جدید به آن افزوده شود .

    NXT به شما اجازه میدهد تا تمام کالاهای فیزیکی و مجازی و یا خدمات را بر روی بلاکچینNXT مبادله کنید یا به فروش برسانید، این کالاها میتوانند شامل ملک، سهام، اوراق قرضه ، نرم افزار و یا هر چیز دیگری باشند. پس نتیجه میگیریم که NXT تقریباً اجازه تجارت هر چیزی را به کاربران خود میدهد.