Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده پاسخ به: آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده

  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱:۱۹ ب.ظ

    آیا توجه به نظرات متخصصین ضروری است؟

    یکی از مهم‌ترین مسائل در هنگام بحث در مورد رده‌بندی ICOها، نظرات متخصصین ارزهای دیجیتالی است.

    این افراد هستند که با دیدی مشابه اما از زاویه‌ای دیگر، آنها را نقد می‌کنند.

    تیم: تیم‌هایی با افراد باسابقه در امر ارزهای دیجیتالی رده‌بندی به‌مراتب بالاتری را نسبت به تیم‌هایی با پیشینه صنعتی دریافت می‌کنند؛ که خود شامل، توسعه، کد نویسی، مدیریت پروژه، مدیریت روابط عمومی و بازاریابی خواهد شد.

    وجود یک هیئت مشورتی باعث افزایش جامعیت یک پروژه خواهد شد.

    اطلاعات پروژه: به‌طورکلی ICOها دو هدف را دنبال می‌کنند. اول اینکه، آنها به دنبال جذب سرمایه با روشی کاملاً نوین هستند و دوم، جذب سرمایه برای گسترش یک پروژه موجود و واردکردن آن به یک شبکه مبتنی بر بلاک چین. در هدف دوم به دلیل وجود یک پروژه اثبات‌شده، احتمال موفقیت به‌مراتب بیشتر است. از همین رو متخصصین نظرات مثبت‌تری را روی آنها دارند.

    محصول یا سرویسی که باعث حل مشکلی در بازار شود با استقبال بیشتری از سوی متخصصین روبه‌رو خواهد شد.

    دانستن روش‌های کسب‌وکار: پروژه‌هایی که به‌وضوح اهداف بلندمدت خود را تعیین کرده و دارای برنامه‌های مشخص برای رسیدن به آنها باشند و سرمایه دقیق موردنیاز برای پروژه را برآورد کرده باشند، احتمال موفقیت بیشتری را دارند. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که متخصصین روی آنها حساسیت دارند، وجود یا عدم وجود کاربرانی است که در محصول یا سرویس موردنظر استفاده می‌کنند، و اینکه آیا آنالیز هایی برای فهم بهتر صورت گرفته یا خیر.

    ۶- آیا می‌توان این ارزیابی‌ها را به‌صورت خودکار انجام داد؟
    بله می‌توان و در این صورت روند انجام کارها با سرعت بیشتر انجام می‌شود.

    همکاری میان انسان و هوش مصنوعی را می‌توان برای رسیدن به این هدف محتمل دانست.

    این روزها هوش مصنوعی پیشرفت‌های بسیاری را به خود دیده و ظرفیت‌های آن به خوبی بسط داده‌شده‌اند. بااین‌حال، نیازمند انجام درست کارهای پایه‌ای است. نظرات انسانی می‌تواند به‌عنوان اساس کار در نظر گرفته شوند. به‌وسیله برنامه‌های رایانه‌ای نیز می‌توان رفتارها و نظرات افراد را برسی و بر این اساس معیارهای را تعریف کرد تا به این وسیله قادر به تصمیم‌گیری در مورد این پروژه‌ها باشیم. در این صورت انسان و شبکه با یکدیگر همکاری می‌کنند. سپس ارزیابی کاربر با بکار گیری اطلاعات ارائه شود به‌صورت دیتابیس، باعث بهبود کار خواهد شد. شبکه نیز با نمره دهی به پروژه به انتخاب‌های افراد کمک خواهد کرد.

    این پروسه پیش‌تر نیز در پروژه‌ای بانام DropDeck بکار گرفته‌شده که با رتبه‌بندی پروژه‌ها توسط هوش مصنوعی به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند