Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده پاسخ به: آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده

  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱:۱۸ ب.ظ

    MVP چیست؟

    محصول حداقلی یا به‌ اختصار (MVP) (Minimum Viable Product)، محصولی است که با حداقل امکانات محصول اصلی تجهیز شده و به‌منظور جلب نظر مشتری و برطرف کردن نیازهای وی تولید می‌شود.

    به‌طورکلی محصول حداقلی را می‌توان، یک نمونه اولیه، نسخه آلفا یا بتای یک محصول نهایی دانست. از یک MVP برای دریافت نقطه نظرات کاربران و ایجاد تغییرات در یک پروژه استفاده می‌شود. این مسئله نه تنها یک کاربرد معمول در صنعت ارزهای دیجیتالی است بلکه باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذار به یک پروژه خواهد شد.

    یک کد متن‌باز این اجازه را به افراد خواهد داد که ببینند آیا شرکت دارای اساس است یا خیر. بر این اساس می‌توانید نمودها و برنامه‌های ارائه در گزارش را و صحت وجود آنها در کدهای اصلی را چک کنید و به‌علاوه، پیشرفت کار را نیز نظاره‌گر باشید. این مراحل شامل: رفع اشکالات، بهینه‌سازی و ارائه عملکردهای جدید است.

    شاید این مزیت‌های برای یک فردی که از برنامه‌نویسی و کد نویسی سررشته چندانی ندارد، کاربردی نباشد، اما می‌تواند با تکیه‌بر دانش افراد ماهر از آنها بهره‌مند شود.

    ۴- آیا توجه به شبکه‌های اجتماعی ضروری است؟
    صد البته.

    باوجود ارائه چندین ICO در هرروز، برای هر پروژه ضروری است که بیشترین میزان توجهات را پیرامون محصول خود جلب نماید. بهترین روش جلب این توجهات نیز، تلاش‌های شرکت در جهت مسائل بازاریابی است.

    آیا آنها در شبکه های اجتماعی‌ای نظیر فیس‌بوک، توییتر و مدیوم فعال هستند؟ آیا در انجمن‌های مرتبط با ارزهای دیجیتالی نظیر «بیت کوین تاک» و GitHub فعالیت می‌کنند؟ و چه اطلاعاتی را در آن مراکز منتشر می‌نمایند؟ این سؤالات ازجمله مهم‌ترین سؤالات پیرامون مقایسه ICOها هستند.