Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده پاسخ به: آموزش جامع بررسی ICO ها به زبان ساده

  • سارا خواجه نوری

    کاربر
    فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱:۱۷ ب.ظ

    چگونه می‌توان این کار را کرد؟

    بهترین و مؤثر ترین راه، ایجاد سازوکاری رده‌بندی‌شده است که بر پایه تعداد شاخصه‌های ضروری برای یک ICO مرتب‌شده‌اند؛ که خود شامل تیم پشت هر ICO، اطلاعات موجود بر روی آن، نحوه ارائه و بازاریابی هر چه‌بهتر آن، خواهد بود.

    تیم توسعه دهنده : بسیار مهم است که اطلاعات و نمایه‌های تمام اعضای تیم به‌راحتی در دسترس باشد و مقدار این اطلاعات برای هر فرد به‌اندازه کافی باشد. نمایش تصویر هر فرد به‌اضافه پیوندهایی به سایت‌های مرتبط دیگر مانند «Linkedin» می‌تواند به بهبود اعتماد و اعتبار تیم کمک کند.

    به‌علاوه، تعداد افراد درگیر در هر تیم نیز می‌توانند به‌عنوان عاملینی مهم درزمینه این رتبه‌بندی‌ها بد شوند. برای مثال اگر دو نفر در یک پروژه کار می‌کنند، احتمال کمی برای موفقیت این پروژه می‌توان قائل شد؛ این در حالی است که هر چه افراد دخیل در پروژه بیشتر باشند، موفقیت کار نهایی نیز محتمل‌تر خواهد بود.

    اطلاعات ICO: اطلاعات مرتبط با یک ICO باید کاملاً در دسترس و واضح باشند. اطلاعاتی همچون، تاریخ پایان و شروع پیش‌فروش یک ICO رسمی، نحوه خرید آنها توسط افراد، ارزهای دیجیتالی‌ای که توکن های با آنها خریداری می‌شوند، روزشمار آغاز تا پایان خرید و قیمت هر توکن، می‌توانند باعث بالا رفتن اطمینان سرمایه‌گذاران نسبت به خرید شوند.

    نحوه ارائه: این بخش شدیداً به اطلاعات موجود بر روی گزارش‌نامه بستگی دارد و می‌بایست شامل اطلاعاتی نظیر: پروژه چیست؟ (پلتفرم، سرویس هاو…)، دستاوردهایی که شرکت به آنها رسیده یا قصد رسیدن به آنها را دارد، اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات افراد تیم و استفاده‌ها توکن های دیجیتالی باشد. داشتن یک ارائه ویدیویی حرفه‌ای به همراه دورنمایی از محصول باعث نمایش هرچه باکیفیت‌تر محصول و تعهد تیم پشت ICO خواهد شد.