• شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۲۴, ۱۳۹۷ در ۴:۱۳ ب.ظ

    نام‌های دیگر که ممکن است میله‌های پین را پیدا کنید:.

    چندین نام متفاوت در الگوهای شمعدانی کلاسیک ژاپنی وجود دارد که به آنچه اساساً همه میله‌های پین هستند اشاره دارد, اصطلاحات فقط کمی متفاوت هستند. موارد زیر به عنوان میله‌های پین واجد شرایط هستند و می‌توانند همانطور که در بالا توضیح دادم معامله شوند.
    یک برگشت سخت یا معکوس کننده‌های برگشت فنری را می‌توان ” چکش وارونه “, ” سنگ دراز شریر “, ” سنگ قبر دراز شریر “, یا ” ستاره عکاسی ” نامید.
    یک برگشت صعودی یا معکوس کننده‌های برگشت فنری را می‌توان یک ” چکش بزرگ “, ” یک ” طولانی شریر “, یا ” سنجاقک شریر طولانی ” نامید.

    خلاصه

    تشکیل نوار سوزن ابزار بسیار ارزشمندی در انبار کردن استراتژی‌های کسب‌وکار با قیمت Forex است. بهترین استراتژی‌ها با تلاقی سیگنال‌ها از جمله پشتیبانی و سطوح مقاومت، تایید گرایش غالب و یا عوامل تایید کننده دیگر رخ می‌دهد. به دنبال تنظیمات میله‌ای شکل داده‌شده که تمام ویژگی‌هایی که در این برنامه آموزشی فهرست شده‌اند را ببینید و هر گونه که به طور خاص به آن اعتماد ندارید را در نظر نگیرید.

    پین در تمام فریم‌های زمانی کار می‌کند اما به خصوص در ۱ ساعت، ۴ ساعت و چارچوب زمانی چارت روزانه قوی است. این امکان وجود دارد که تنها با فروش میله میله سود حاصل شود، و شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد آن در مسیر کسب‌وکار قیمت خود کسب کنید. با اضافه کردن این تنظیمات قدرتمند به عنوان یکی از استراتژی‌های تجاری اصلی تان، شما شگفت‌زده خواهید شد که چطور بدون آن معامله کردید.