Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتورها و کندل شناسی رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر پاسخ به: رازهای مدیریت پول برای تجارت موفق چیست ؟نایل فولر

  • شادی خسروپناه

    کاربر
    آذر ۱۹, ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۳ ب.ظ

    سناریوهای بالا می‌توانند برای اجازه دادن به اجرای سود شما مفید باشند. زمانی که بازار به روشنی به شما نشان می‌دهد که این گرایش به نفع شما پیش می‌رود، شما می‌خواهید فرآیند پی‌گیری را با انتقال توقف به breakeven آغاز کنید. دوست دارم صبر کنم تا حداقل ۱ بار ریسک کنم قبل از این که stop را به breakeven منتقل کنم. بعد از آن، چگونگی رد و خروج شما از تجارت چیزی است که شما باید از اختیار خود برای تصمیم‌گیری استفاده کنید؛ روش‌های مختلف مختلفی وجود دارد اما هیچ یک از آن‌ها “کامل” نیستند. با گذشت زمان و از طریق تمرین و تمرین، شما احساس بهتری برای تعیین اینکه آیا متوقف‌کردن یک توقف و چگونه انجام دهید، احساس بهتری خواهید داشت.


    یادداشت پایانی

    استراتژی که ما با آن تجارت می‌کنیم، به وضوح مهم است، اما در واقعیت، آن نباید “همه چیز” باشد و “همه” برنامه کاری شما را به پایان برساند. روشی که ریسک خود را مدیریت می‌کنید و سرمایه کلی تان “راز” واقعی برای مبادله است. اکثر شما این مطلب را در حال حاضر می‌دانید که شما به اندازه کافی به نحوه فکر شما در مورد حفاظت از سرمایه و مدیریت ریسک توجه ندارید، بلکه به این دلیل که بخش کسل‌کننده بازی است، آن را جدی نگرفته اید. وقت آن است که بیدار شوید و با واقعیت روبرو شوید؛ توجه نکردن به مدیریت ریسک و حفظ سرمایه شما را به مسیر درد مالی و استرس شخصی هدایت می‌کند. مدیریت صحیح ریسک در حالی که تجارت با یک استراتژی تجاری ساده و در عین حال موثر، اساس چیزی است که من در دوره trading و ناحیه اعضا یاد می‌دهم. هنگامی که این دو قطعه مهم از پازل معامله را ترکیب کردید، آماده خواهید بود که در بازارها پول ثابتی درست کنید.