Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی کیف پول وبمانی فرمال چیست؟

  • کیف پول وبمانی فرمال چیست؟

    ارسال شده توسط احمدرضا فراهانی در فروردین ۱۰, ۱۳۹۷ در ۱:۳۲ ب.ظ

    خوشحالم که اعلام کنم سیستم وبمانی اگر امن ترین سیستم دنیا نباشد، یکی از امن ترین سیستم های دنیاست که با رعایت اصول ایمنی امکان کلاهبرداری را به صفر رسانده و در صورت کلاهبرداری این امکان را برای مالباخته فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن به حق و حقوق خود به طور کامل برسد.

    اولین نکته ای که در کار کردن با وبمانی باید بخاطر داشته باشید – و من شاهد بوده ام که دغدغه ی بسیاری از دوستانی است که با وبمانی کار می کنند- این است که پاسپورت “فرمال” شما هیچ وقت و با هیچ مقداری از تراکنش بلوک نخواهد شد مگر اینکه “منبع” یا “مقصد” وبمانی شما مشکوک باشد.

    در این مورد شرکت وبمانی به هیچ وجه شباهتی به شرکت های پیپال یا مانی بوکرز ندارد که چپ و راست و با کوچکترین بهانه ای حساب کاربران را مسدود می کنند. . بنابراین چنانچه پاسپورت “فرمال” در وبمانی دارید و هنوز به پاسپورت های “اینیشیال” یا “پرسنال” ارتقا نداده اید و تایید هویت نشده اید فقط و فقط از کسانی وبمانی تهیه کنید که پاسپورت اینیشیال به بالاتر دارند و یا فقط و فقط به کسانی وبمانی بفرستید که پاسپورت “اینیشیال” به بالاتر دارند. در این صورت می توانید با خیال راحت هر مقدار وبمانی در طول روز جابجا کنید بدون اینکه نگرانی بلوک شدن توسط سیستم آربیتراژ وبمانی را داشته باشید. (توضیح اینکه پاسپورت های وبمانی دارای درجات هویت و اعتبار می باشند که از پایین ترین سطح الیاس – Alias – آغاز می شود و سپس به ترتیب فرمال – اینیشیال – پرسنال و … هستند). بنابراین پاسپورت “فرمال” می تواند کاملا احتیاجات شما را به هر اندازه رفع کند – بدون اینکه نگرانی بلوک شدن را داشته باشید – اگر و تنها اگر “منبع” و “مقصد” پول شما شناخته شده و معتبر باشند.

    احمدرضا فراهانی نوشته ای ارسال کردن در 6 سال پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: احمدرضا فراهانی
خوشحالم که اعلام کنم سیستم وبمانی اگر امن ترین سی…
کنسل
اطلاعات شما: