• معرفی اکسپرت Greed Advisor

    ارسال شده توسط شهاب دانشور در مهر ۱۵, ۱۳۹۷ در ۱۱:۵۰ ق.ظ

    مشاور ارشد
    این یک مشاور کارشناس انعطاف پذیر است که به طور خاص برای معامله گران حریص ساخته شده است. اصل عملیات: سود روزانه مورد نظر را تعیین کنید و ربات تلاش خواهد کرد تا هرگونه امکان دستیابی به این نتیجه را بدست آورد. این اصل با استفاده از اصل مارتینال خطرناک برای مقابله با سقوط، به دلیل ایجاد زنجیره سفارش سود آور است هدف اصلی از ربات است. فراموش نکنید در مورد خطرات مارینگال. به طور کلی، EA برای کسانی که درک می کنند چرا آنها به آن نیاز دارند در نظر گرفته شده است .

    مزیت مهم EA بر روی آنالوگ ها این است که شما به راحتی می توانید هر یک از ۱۲ سفارش شبکه را سفارشی کنید. این انعطاف پذیری اجازه می دهد تا ترکیب پارامترهای بسیار سودآور را با بازنگری مجدد EA برای بازار کنونی پیدا کنیم.

    منطق عملیات Expert Advisor
    سیگنال اولیه روزانه برای ورود به بازار، قیمت بالای روز یا روز گذشته است. این معامله (# ۱) اغلب برای به دست آوردن سود برنامه ریزی شده برای روز کافی است. اما گاهی اوقات پس از باز شدن اولین معامله قیمت تغییر می کند و معامله تلفات را جمع می کند. در چنین مواردی، سفارش بعدی (# ۲) به بازی می رود، که در فاصله معین از اولین مرتبه قرار دارد. این دستورات ممکن است یا در مسیر یکسانی به ترتیب شماره ۱ یا در مقابل آن باشند. این بدان معنی است که اگر سفارش شماره ۱ “خرید” بود، پس سفارش شماره ۲ ممکن است بسته به تنظیمات، “خرید” یا “فروش” باشد. اندازه بزرگ برای باز کردن سفارش شماره ۲ می تواند بیشتر از مقدار زیادی از سفارش شماره ۱ توسط تعداد مشخصی از بار است.

    در صورتی که قیمت بعد از باز شدن معامله دوم دوباره به مسیر اشتباه برسد، پس سفارش شماره ۳ بعد از تعداد مشخصی از نقاط و با تعداد زیادی از تعداد دفعات قبل مشخص شده است. این سفارش همچنین می تواند در هر “جهت” افتتاح شود. زنجیره ای می تواند تا ۱۲ سفارش ایجاد کند، بسیار مهم است که پارامترهای فردی (گام، مقدار، جهت) برای هر سفارش در تنظیمات تعریف شوند.

    تنظیمات مشاور کارشناس
    سود – سود روزانه به عنوان یک درصد از سپرده. (۱ = ۱)
    لوط – مقدار اولیه برای واحد سپرده Depo . (0.01 …)
    Depo – مقدار اندازه سپرده برای لوط . (۱۰۰ دلار …)
    Max_Orders – حداکثر تعداد سفارشات به طور همزمان باز شده است. (۱-۱۲)
    شماره سحر و جادو – شماره منحصر به فرد سفارشات EA.
    سفارش (№) معکوس – دستور را در همان مسیر (نادرست) یا در مقابل (درست) جهت قبلی باز کنید.
    سفارش (№) فاصله – فاصله برای نقاط برای باز کردن یک سفارش. (۰.۰۰۰۱ = ۱ نقطه)
    سفارش (№) ضرب – مقدار ضرب.
    دوره زمانی توصیه شده – H1
    Symbols: GBPUSD، USDCHF، AUDUSD … شما می توانید دیگران را امتحان کنید.

  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: شهاب دانشور
مشاور ارشد این یک مشاور کارشناس انعطاف پذیر است ک…
کنسل
اطلاعات شما: