Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتور و اکسپرت های جدید معرفی اندیکاتورDouble Parabolic MTF

  • معرفی اندیکاتورDouble Parabolic MTF

    ارسال شده توسط حسین اسدی در مهر ۵, ۱۳۹۷ در ۳:۵۹ ب.ظ

    دو Parabolic MTF
    این یک نسخه پیشرفته چند زمانه از نشانگر Parabolic SAR است.

    Double Parabolic MTF رایگان دو دوره زمانی را در نمودار SAR Parabolic ترکیب می کند. دوره زمانی بالاتر Parabolic روند را تعریف می کند، در حالی که دوره زمانی پایین تر برای نقطه ورود بازار در جهت روند جستجو می کند.

    نحوه استفاده :اگر مدت زمان کمتری برای Parabolic خریداری کرده اید، خرید کنید و قیمت آن پایین است. دوره زمانی بالاتر Parabolic نیز باید زیر قیمت باشد. از دست دادن توقف می توان در سطح زمانی بالاتر یا پایین تر از سطح پارابولی تنظیم کرد.

    اگر به کارکردهای پیشرفته Multi-Time Parabolic نیاز دارید (سیگنال های ورودی مناسب، پیام های صوتی و متنی، visualization از سطح از دست دادن توقف مطلوب، اطلاعات مربوط به Parabolic از تمام فریم های زمانی)، Double Parabolic MTF Histo را امتحان کنید .
    مولفه های
    تعرفه های TB پارابولیک مسدود می شود – تغییر زمان زمان بندی Parabolics نسبت به یک کنونی. مقدار می تواند بیشتر یا برابر با ۰. ۱ به معنای بالاتر از ۱، ۲ – بالاتر از ۲ و غیره. به عنوان مثال، زمانی که دوره فعلی M5 است، اگر شما پارامتر را به ۱ تنظیم کنید، نشانگر اطلاعات Parabolic در M15 را نمایش می دهد، و اگر شما آن را به ۲ تنظیم کنید، نشانگر اطلاعات Parabolic در M30 را نمایش می دهد.

    Offset SAR # 1 نسبت به TF فعلی (می تواند> 0 یا = ۰ باشد) – تغییر زمان بندی Parabolic 1 (به طور پیش فرض، ۰ زمان بندی فعلی است)
    Offset SAR # 2 نسبت به TF فعلی (می تواند> 0 یا = ۰ باشد) – تغییر پارامتر زمانبندی Parabolic 2 (به طور پیش فرض، ۲ تا ۲ فریم زمان بالاتر از یک فعلی)
    پارامترهای بلوک پارابولیک – پارامترهای استاندارد پارابلیک SAR:

    گام – گام تغییر قیمت
    حداکثر – تغییر قیمت حداکثر

    حسین اسدی نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 6 ماه پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: حسین اسدی
دو Parabolic MTF این یک نسخه پیشرفته چند زمانه از…
کنسل
اطلاعات شما: