Home تالار گفتگو فارکس اندیکاتور و اکسپرت های جدید معرفی اندیکاتور full stochastic

  • معرفی اندیکاتور full stochastic

    ارسال شده توسط حسین اسدی در مهر ۵, ۱۳۹۷ در ۱:۱۹ ب.ظ


    استوکاستیک کامل – نوسانگر اتفاقی است که تمام سه خط اساسی را نمایش می دهد:

    ٪ K
    کند K
    ٪ D
    Oscillators Stochastic Standard فقط Slow K و٪ D را نشان می دهد.
    کاربران استاندارد SO باید انتخاب کنند که آیا آنها می خواهند سریع SO یا SO را استفاده کنند. در صورتی که طرفداران SO سریع به طور معمول به ۱ یا ۲ تنظیم می شوند یا اگر مایل به استفاده از SOFT آهسته باشند، پارامتر Slower معمولا به ۳ یا بیشتر تنظیم می شود.
    با Stochastic کامل شما می توانید هر دو!
    پارامترهای تصادفی کامل

    K_Period (پیش فرض: ۸۹) – دوره محاسبه٪ K
    Slow_K_Period (پیش فرض: ۵۵) – دوره محاسبه آهسته K
    D_Period (پیش فرض: ۳۴) – دوره محاسبه٪ D
    Short_Display_Name (پیش فرض: True) – تغییر نام نمایش از کوتاه (راست) تا طولانی (کاذب)
    K-Line
    سریع ترین نوسانگر. به طور پیش فرض به عنوان خط آبی رنگی نمایش داده می شود.

    آهسته K-Line
    خط سرعت متوسط از K-Line کندتر است اما سریعتر از D-Line است. این به عنوان یک میانگین متحرک K-Line محاسبه می شود. به طور پیش فرض آن به صورت یک خط آبی رنگ نمایش داده می شود.
    D-Line
    کمترین خط نوسانگر. این به عنوان یک میانگین حرکتی از یک K-Line Slow محاسبه می شود. به طور پیش فرض آن به عنوان یک خط قرمز کامل نمایش داده می شود.

    چگونه از شاخص کامل تصادفی استفاده کنیم؟
    استوکاستیک کامل می تواند به هیچ وجه مورد استفاده قرار گیرد از یک Oscillator Stochastic استاندارد استفاده می شود، بنابراین شما می توانید از استراتژی مورد علاقه خود استفاده کنید، اما با یک مزیت، زیرا شما می توانید هر دو عددی سریع و آهسته را در همان زمان ببینید.
    اما شما می توانید خیلی بیشتر از آن انجام دهید. شما می توانید از آن به روشهایی استفاده کنید که نمیتوانید با SO استاندارد کنید.

    استراتژی مثال: Slow K و٪ D Crossover بالاتر از ۸۰ یا کمتر از ۲۰ و٪ K Crossing 50

    ایده اصلی این است که منتظر بمانید تا Slow K و٪ D از محدوده ۲۰-۸۰ بیرون بیاید و خط٪ K به آنها نزدیک شود. سپس اگر Slow K و٪ D یکدیگر را متقارن و خط٪ K به عقب بر می گردند و از سطح ۵۰ عبور می کنند و قیمت در نمودار اصلی در جهت دلخواه حرکت می کند موقعیت باز می شود. حرکت قیمت بین بستن شمع که عبور از آهسته K و٪ D رخ داده است و نزدیک شدن سطح٪ K به سطح ۵۰ شمع است اندازه گیری می شود.

    ضرر توقف باید بر روی بدترین سطح قیمت بدترین شمع بین نزدیک شمع قرار گیرد که در آن Crossing Slow K و٪ D رخ داده است و نزدیک شدن سطح٪ K به سطح ۵۰ شمع. بدترین قیمت را تضمین می کند که SL امن ترین منطقی ممکن است.

    موقعیت هنگامی که Slow K و خطوط٪ K به انتهای مخالف می آیند و زمانی که یکدیگر را از محدوده ۲۰ تا ۸۰ عبور می دهند، بسته شوند.

    مثال سیگنال خوب را می توان در اولین تصویر تصویر مشاهده کرد. فلش های سیاه نمایش K و٪ D نقطه عبور و شمع که در آن عبور رخ داده است نشان می دهد. خط سیاه قیمت قیمت شمع عبور را نشان می دهد. از آنجا که عبور زیر سطح ۲۰ است، یک سیگنال خرید است. فلش های آبی سطح ۵۰٪ K را نشان می دهد و شمع هایی که در آن گذر رخ داده است. خط آبی نشان می دهد که قیمت نزدیک به٪ K سطح عبور ۵۰ شمع است. از آنجا که این یک سیگنال خرید است، ما بررسی می کنیم که آیا قیمت بین خط سیاه و آبی حرکت کرده است یا خیر، بنابراین تایید این است که سیگنال BUY معتبر است و موقعیت BUY را در قیمت نزدیک به شمع آبی روشن باز می کنیم. حالا ما به شمع های بین فلش سیاه و سفید آبی نگاه می کنیم، ما به دنبال شمع های دورتر از جهت مورد نظر می رویم. از آنجا که یک سیگنال خرید است، ما به دنبال شمع با کمترین پایین است. فلش قرمز شمع را با کمترین کمینه نشان می دهد و این کمترین مقدار توقف ضرر ماست. خط قرمز نشان دهنده توقف ضرر است. در نهایت، به دلیل اینکه یک دستور BUY است، ما انتظار K Slow K و٪ K برای رفتن به سطوح بالاتر و ۸۰ را داریم و این زمانی است که موقعیت ما را نزدیک می کنیم.

    در تصویر دوم ما وضعیت دیگری را می بینیم: سیگنال دروغین. نگران نباشید – سیگنال معتبر نیست چون قیمت در فلش آبی بدتر از قیمت در فلش سیاه است. Slow K و٪ D بیش از ۸۰ سطح عبور کرده اند، بنابراین سیگنال فروش است، اما قیمت در لحظه٪ K از سطح ۵۰ فراتر از قیمت زمانی است که SELL سیگنال رخ داده است، بنابراین موقعیت فروش SELL را باز نمی کنیم. عمل قیمت به نفع ما نیست، بنابراین ما این سیگنال را منتقل میکنیم.

    استراتژی فوق فقط یک مثال اساسی است، چیزهای بیشتری برای در نظر گرفتن وجود دارد و بهترین روش این است که تأییدات بیشتری را بررسی کنید و تنها بهترین معاملات را انتخاب کنید. همیشه در معامله با یک معنی مشترک استفاده کنید، تجارت یک تجارت خطرناک است. همانطور که با تمام شاخص ها، حاشیه ای برای خطا وجود دارد. همه سیگنال ها معتبر نیستند

    حسین اسدی نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 6 ماه پیش 1 کاربر · 0 پاسخ
  • 0 پاسخ

با عرض پوزش، هیچ پاسخی یافت نشد.

پاسخ دادن به: حسین اسدی
استوکاستیک کامل – نوسانگر اتفاقی است که تما…
کنسل
اطلاعات شما: