Home تالار گفتگو فارکس لینکدونی سایت سرور مجازی اپلیکیشن چیست؟

Tagged: 

  • سرور مجازی اپلیکیشن چیست؟

    ارسال شده توسط وب پویان در فروردین ۲۶, ۱۴۰۰ در ۷:۵۹ ق.ظ

    اپلیکیشن های تلفن های هوشمند نیز مانند نرم افزار های کامپیوتری برای راه اندازی نیازمند میزبانی سرور مجازی هستند و آنها برای بدست آوردن انواع مختلف اطلاعات به دسترسی به شبکه نیاز دارند. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک برنامه معاملات مبتنی بر مکان هستید، برای بازیابی معاملات مربوط به یک منطقه، این برنامه به نوعی دسترسی به سرور مجازی آن منطقه نیاز دارد.

    اپلیکیشن های تلفن همراه برای توسعه دهندگان، مشاغل و مصرف کنندگان به عنوان ضروریات روز تبدیل شده اند. به لطف افزایش نرخ نفوذ اینترنت، بخش بسیار بیشتری از جهان امروز آنلاین است. این امر آن را به یک بازار کار برای کسانی که می خواهند اپلیکیشن را به عنوان بستر خدمات ارائه دهند، تبدیل می کند.

    شما برای ارائه محتوای اپلیکیشن به مشتریان، به نوعی فضای سرور نیاز خواهید داشت. مگر اینکه برنامه ای که در حال توسعه آن هستید، به اتصال شبکه اصلا نیاز نداشته باشد و تمام محتوای برنامه در فایل بارگیری باشد، اما شما احتمالاً محتوای پویایی دارید که باید به کاربران ارائه شود. به این دلیل که اکثر برنامه های تلفن همراه Cloud Applications هستند و برای تولید بیشتر عملکرد برنامه ها به یک سرور مجازی نیاز دارند. برای انجام این کار به یک یا چند سرور نیاز خواهید داشت.

    منبع: https://webpouyan.com/%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

    الهه نوشته ای ارسال کردن در 1 سال, 1 ماه پیش 1 کاربر · 1 پاسخ
  • 1 پاسخ
  • الهه

    کاربر بدون عضویت
    اسفند ۱۸, ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۰ ق.ظ

    میگن اینجا سرور و سرویس های مجازیش عالیه

پاسخ دادن به: وب پویان
اپلیکیشن های تلفن های هوشمند نیز مانند نرم افزار …
کنسل
اطلاعات شما: