Home تالار گفتگو فارکس معرفی ارزهای دیجیتالی نحوه دریافت بیت کویین

  • نحوه دریافت بیت کویین

    ارسال شده توسط admin در خرداد ۲۶, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۶ ق.ظ

    از طریق همین لینک بیت کویین رایگان استخراج کنید با فیلتر شکن وارد شوید و بر روی دانلود کلیک کنید

    آموزش کسب بیتکوین رایگان به روش جادویی کریپتوتب میباشد استفاده کنید و شاهد دریافت بیت کوین توسط cpu کامپیوترتان باشید

     

    به روش کریپتوتب به راحتی میتوانید با جذب زیر مجموعه بوسیله کد اعلام شده در قسمت سایت کریپتوتب که زیرمجموعه گیری نام دارد و ساخت زیر مجموعه به درآمدی تا یک واحد کامل بیتکوین در سال دست پیدا کنید فقط کافیه این روش رو در دنیای ارزهای دیجیتال جدی بگیرین منتظر سوالاتتون هستیم

    با ارزش ترین ارزی که شما می شناسید چیست؟ دلار؟ یورو؟ پوند؟ شاید این پول ها ارزش بالایی داشته باشند اما با ارزش ترین ارز نیستند. دنیای دیجیتال امکانات تازه ای را فراهم کرده که دیگر قابل برگشت نیستند و همه ی جوانب زندگی از جمله نحوه ی مبادلات و خرید و فروش را تغییر داده اند.

    اگر زمانی کالا به کالا مبادله می کردیم و بعدتر با اسکناس و به پشتوانه ی طلا اکنون می توانیم با بایت های کامپیوتر مبادله کنیم!!!. در آینده نه چندان دور احتمالا دیگر خبری از این پول های کاغذی نیست. کسانی که ارز های مجازی مانند بیتکوین تولید کرده اند احتمالا به این نکته توجه داشته اند که اگر می شود دلار یا سایر ارزها را بدون تبادل کاغذی جا به جا کرد چرا نتوانیم صرفا با کمک توانایی کامپیوتر و فضای مجازی یک پول کاملا مجازی تولید کنیم و با آن مبادله کنیم چرا کامپیوتر این وسیله باارزش و فوق العاده خود نتواند تولید کننده ی ارز به صورت ایمن و رمزنگاری شده باشد .

    این ایده ی عادلانه ای به نظر می رسد. شبکه ی عظیم کامپیوترها با توانایی عظیم محاسباتی می تواند تعیین کننده ی مبادلات در فضای مجازی با ارزهای مخصوص به خود باشد و از طرف دیگر فضایی را فراهم کند که افراد بر اساس دانش اکتسابی و نه ثروت و قدرت سیاسی صرف بتوانند تعیین کننده ی اصلی فضای دیجیتال و مجازی باشند. بیت کوین یکی از این ایده هاست که بعد از فراز و نشیب فراوان جای پای خود را محکم کرد به گونه ای که دولت ایالات متحده و سایر کشورها آن را مورد توجه قرار دادند و مجبور شدند ضوابط قانونی برای آن مشخص کنند. راهی که بیت کوین و ارز های دیجیتالی ایجاد کردند غیرقابل برگشت است و پیشی گرفتن تعداد ارزهای مجازی و دیجیتال بدون هیچ پشتوانه ی فیزیکی از ارزهای رایج اسکناس موید این ادعا است. اکنون بیت کوین با ارزش ترین ارز دیجیتال است که در این تاریخ هر واحد آن (فعلا) چهار هزار دلار!!! ارزش دارد. همین ارزش خیره کننده ی بیت کوین راه روشن ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. حال ما چگونه می توانیم این ارزها را به دست اوریم در نوشته های بعدی آسان ترین راه تا آنجایی که بنده آشنایی دارم با شما درمیان می گذارم.

    بدون شک ارز مجازی آینده ی مبادلات را رقم می زند

    پس از آشنایی اولیه با تعاریف و اصطلاحات ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، در این مطلب، نوبت به آشنایی با مزایا و معایب این ارزها و البته آگاهی کامل از چشم‌اندازهای روشن یا تیره سرمایه‌گذاری روی این پول‌های دیجیتالی می‌رسد.

    در صورتی که آشنایی کاملی با مفاهیم و اصطلاحات حوزه ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده پیدا کردید وقت آن رسیده تا مزایا و معایب این ارزهای مدرن را هم بررسی کنید. در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده دارید، این امر اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. پیش از هرچیز درنظر داشته باشید که ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده نیز نظیر تمامی فناوری‌های توسعه یافته توسط بشر، معایب خاص خود را دارند. با این مقدمه، در ادامه نگاهی دقیق‌تر به مزایا و معایب این ارزها خواهیم داشت. درنظر داشته باشید که انواع مختلف این ارزها از مزایا و معایب مخصوص به خود بهره می‌برند که در مطلبی جداگانه به هریک خواهیم پرداخت اما در این مطلب سعی خواهیم کرد مزایا و معایب کلی این پول‌های مدرن را بررسی کنیم.

    مـزایـا آزادی در پرداخت
    با استفاده از بیت‌کوین، دریافت و واریز وجه در هر زمان و هر مکانی در جهان ممکن خواهد بود. به این ترتیب نگرانی از حضور در شهرها یا حتی کشورهای دیگر، تعطیلی بانک‌ها، از کار افتادن خودپردازها یا حتی جستجو برای یافتن شعبه‌های بانک دلخواه خود در شهرها یا کشورهای دیگر نخواهید داشت. به بیان کلی‌تر، طیف وسیعی از محدودیت‌ها که در انتقال وجه (دریافت یا واریز) در راهکارهای سنتی شاهد هستید مرتفع خواهند شد.
    علاوه بر این، مدیریت موجودی به‌طور کامل در اختیار شما خواهد بود و هیچ مقام مسئولی با قوانین و سیاست‌های سلیقه‌ای برای شما تصمیم‌گیری نخواهد کرد.

    کنترل و امنیت

    اینکه کاربران و مالکان ارزهای دیجیتالی می‌توانند شخصا کنترل و مدیریت تراکنش‌ها را در دست داشته باشند باعث امن‌تر شدن مبادلات خواهد شد. علاوه بر این، دریافت وجوه و هزینه‌های اضافی از مالکان این ارزها در پرتو انجام تراکنش ممکن نبوده و کاربر بر تمامی فرایندها نظارت خواهد داشت.
    پرداخت وجه در قالب استفاده از شبکه‌های مخصوص ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده نیز می‌تواند بدون اینکه از اطلاعات شخصی افراد در تعامل با تراکنش‌ها استفاده شود به سرانجام برسد. از آنجایی که این اطلاعات شخصی از نظرها دور می‌مانند ارزهای دیجیتالی در برابر سرقت هویت نیز ایمن خواهند شد. در نهایت امر، امکان ایجاد نسخه پشتیبان از کیف‌های پول دیجیتالی یا ایجاد گذرواژه و پین برای دسترسی به موجودی یا نهایی کردن فرایند انتقال وجه نیز وجود دارد.

    شفاف‌سازی

    با استفاده از بلاک‌چین، تمامی تراکنش‌های مالی که به سرانجام رسیده‌اند پیش روی تمامی افراد خواهد بود اما اطلاعات شخصی در کنار این داده‌ها وجود ندارد. علاوه بر این، آدرس عمومی کاربران نیز قابل مشاهده خواهد بود. هر شخصی نیز در هر زمانی می‌تواند تراکنش‌ها را در بلاک چین بیت کوین تایید کند. علاوه بر این می‌توانید لحظه به لحظه، مراحل انجام تراکنش‌ها را نیز رصد کنید.
    امکان تغییر یا دخل و تصرف در پروتکل‌های بیت‌کوین نیز توسط افراد، سازمان ها و دولت‌ها وجود ندارد که این امر از رمزگذاری بیت کوین سرچشمه می‌گیرد. تمامی این موارد، در نهایت به شفاف‌سازی فضای تراکنش‌های مخصوص ارزهای دیجیتالی کمک کرده است.

    هزینه‌های پایین

    در حال حاضر برای انجام تراکنش‌های مالی در بستر ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، هزینه بسیار پایینی درنظر گرفته شده است. نکته قابل توجه اینکه برخلاف راهکارهای سنتی، شما می‌توانید تراکنش خود را به صورت رایگان نیز انجام دهید. شخصی سازی در هزینه‌های پرداختی ارزهای دیجیتالی به نحوی است که اگر قصد داشته باشید تراکنش خود را سریع‌تر به نتیحه برسانید می‌توانید هزینه بیشتری بپردازید تا تراکنش شما در اولویت قرارگرفته و سریع‌تر پردازش شود. علاوه بر این، اکثر سایت‌های خرید و فروش، نگهداری (کیف پول آنلاین) و تبادل ارزهای دیجیتالی به نحوی طراحی شده‌اند که برای تبدیل بیت کوین به ارزهای سنتی، هزینه بسیار کمی را از کاربر طلب می‌کنند.
    امنیت ویژه برای سرمایه‌گذاران
    از آنجایی که امکان نفوذ به تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی یا تغییر مسیر آن‌ها وجود ندارد و با درنظر گرفتن این نکته که هیچ اطلاعات شخصی در این تراکنش‌ها وجود ندارد، سرمایه‌گذاران یا حتی صاحبان کسب و کار می‌توانند از ایمن بودن موجودی و سرمایه خود در مقابل اقدامات نفوذگران یا کلاهبرداران اطمینان حاصل کنند.

    مـعایـب

    درکنار مزایایی که برای ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده ذکر کردیم، معایبی نیز وجود دارند که برای کاربران عادی، ماینرها و حتی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای این ارزهای مدرن، قابل توجه خواهند بود.

    فهم دشوار سازوکار و نیاز به فرهنگ‌سازی

    یکی از معایب اصلی ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، پیچیده بودن درک سازوکار آن‌ها است. به بیان ساده خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بی کش یا ده‌ها ارز محبوب دیگر از ساز و کار خاصی برخوردار است.

    در صورتی که آشنایی کاملی با مفاهیم ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده پیدا کرده‌اید، با معایب و مزایای آن‌ها آشنا شده‌اید و مطرح‌ترین ارزهای بازار را شناخته‌اید شاید نوبت آن باشد تا برای سرمایه‌گذاری روی این ارزها دست به کار شوید.
    خرید و فروش ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده در فضای آنلاین صورت می‌گیرد. در حال حاضر این امکان برای کاربران سراسر جهان وجود دارد تا بدون محدودیت و با استفاده از پلتفرم‌های موجود، خرید، فروش، تبدیل و حتی سرمایه‌گذاری با استفاده از این ارزها را در دستورکار قراردهند.

    راهکارهای موجود

    به طور کلی، دو راهکار اصلی برای خرید، فروش و مبادله ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده وجود دارد. در قالب راهکار اول، خرید مستقیم از طریق صرافی‌های آنلاین یا پلتفرم‌های مخصوص خرید ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده انجام می‌شود. در این راهکار، هزینه خرید شما از طریق پرداخت با پول‌های سنتی (نظیر ریال، دلار و ….) انجام می‌شود. در قالب راهکار دوم نیز شما می‌توانید بخشی از موجودی کیف پول دیجیتالی خود را برداشته و برای خرید ارزهای دیگر سرمایه‌گذاری کنید. به عنوان مثال می‌توانید بخشی از موجودی بیت کوین خود را به اتریوم یا بی‌کش تبدیل کنید. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به این راهکارها خواهیم داشت و مثال‌هایی را هم در این زمینه ارائه می‌دهیم.

    مبادله، واریز و برداشت از طریق کیف‌ پول دیجیتالی

    در صورتی که برای خرید به صرافی‌های آنلاین یا وب‌سایت‌های خرید ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که ارز خریداری شده توسط شما به آدرسی مشخص که از سوی شما وارد می‌شود، واریز خواهد شد. حتما این سوال برای شما مطرح می‌شود که چگونه می‌توانید این آدرس را ایجاد کنید؟ این آدرس از طریق در اختیار گرفتن کیف پول دیجیتالی، به‌طور خودکار برای شما ایجاد خواهد شد.

    کیف پول دیجیتالی

    در حال حاضر دو راهکار عمده برای ایجاد و دسترسی به کیف پول‌های دیجیتالی وجود دارد. در قالب راهکار اول می‌توانید نرم‌افزار‌های ویژه کیف پول دیجیتال را روی گوشی هوشمند یا کامپیوتر خود نصب کنید. به عنوان مثال، کیف پول Jaxx از جمله نمونه‌هایی است که در حال حاضر برای سیستم‌عامل اندروید، IOS و حتی مرورگر کروم در دسترس قرار گرفته است. پس از نصب این برنامه می‌توانید کیف پول‌های دیجیتالی مورد علاقه خود را بر حسب ارزهای مختلف ایجاد کرده و آدرس مختص به هر یک را برای دریافت موجودی، در سایت‌های فروش ارزهای دیجیتالی آنلاین وارد کنید. در نظر داشته باشید که کیف پول‌های دیجیتالی که روی گوشی‌های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی نصب می‌شوند تنها در قالب کدهای (معمولاً ۱۲ رقمی) قابل دسترسی هستند و در صورتی که این ترکیب‌های چند کلمه‌ای را فراموش کنید، به طور کل دسترسی به موجودی کیف پول دیجیتالی خود را هم از دست خواهید داد. با این تفاسیر، در اولین فرصت، این کدها را یادداشت کرده یا در جای مطمئن ذخیره کنید.

    کیف پول دیجیتالی JAXX امکان واریز، برداشت، تبدیل و انتقال ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده را بدون نیاز به ترک محیط کاربری برنامه فراهم می‌کند (در مطلبی جداگانه به معرفی کیف پول‌های دیجیتالی مختلف خواهیم پرداخت).

    در صورتی که قصد دارید کیف پول دیجیتالی خود را روی کامپیوترهای شخصی نصب کنید پیشنهاد ما استفاده از اپلیکیشن محبوب و کاربردی Exodus است.
    دسته دوم کیف پول‌های دیجیتالی، نمونه‌هایی هستند که موجودی ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده شما را در فضای آنلاین و سرویس‌های ابری خود نگه‌داری می‌کنند.
    این کیف پول‌های دیجیتالی آنلاین نیز طیف متنوعی از خدمات را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. در ساده‌ترین حالت ممکن می‌توانید موجودی ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده خود را در وب‌سایت اصلی بلاک چین نگه‌داری کنید

    admin نوشته ای ارسال کردن در 5 سال, 10 ماه پیش 1 کاربر · 1 پاسخ
  • 1 پاسخ
  • admin

    مدیر
    خرداد ۲۶, ۱۳۹۷ در ۱۱:۲۰ ق.ظ

    در صورتی که به امکانات پیشرفته‌تر و پشتیبانی از طیف وسیع ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده نیاز دارید، پیشنهاد ما افتتاح حساب در وب‌سایت‌هایی نظیر BITFINEX یا BITTREX است. این وب‌سایت‌ها علاوه بر پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده مختلف، حتی امکان سرمایه‌گذاری با استفاده از موجودی کیف پول دیجیتالی شما را هم فراهم می‌کنند.

    این احتمال وجود دارد که در ماه‌ها یا حتی سال‌های اخیر نام بیت کوین، اتریوم، بلاک چین، ماینینگ و مفاهیم مشابه به گوش شما خورده باشد. حتی ممکن است دوستان یا آشنایان شما از سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده صحبت کنند یا حتی با مراجعه به وب‌سایت‌های مختلف شاهد پشتیبانی از سیستم پرداخت با بیت کوین باشید. در این صورت احتمالا از شنیدن انبوهی از مفاهیم و واژه‌های جدید، هیجان زده و البته سردرگم خواهید شد.
    تاریخچه
    اگرچه پیش از بیت کوین (Bitcoin) ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده دیگری هم ایجاد شده‌اند اما بیت کوین را باید اصلی‌ترین و جدی‌ترین نمونه یک ارز دیجیتالی رمزگذاری شده به حساب آورد که در حال حاضر نیز در صدر محبوب‌ترین ارزهای این بازار قرار دارد. این ارز دیجیتالی رمزگذاری شده در سال ۲۰۰۸ میلادی توسط ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد که هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص هویت واقعی او در دست نیست. بیت کوین به جهان نشان داد که چگونه یک ارز دیجیتالی پایدار می‌تواند نقشی تعیین کننده در تراکنش‌های مالی ایفا کند.
    نکته قابل توجه اینکه امروزه بیشتر از هزار ارز دیجیتالی رمزگذاری شده متفاوت شده در بازار موجود است که معمولاً نام‌گذاری آن‌ها با الگوبرداری از نام نرم‌افزاری انجام شده که برای ایجاد آن‌ها به‌کار بسته شده است. برخی از این ارزها نظیر بیت کوین، اتریوم یا ریپل نام‌هایی هستند که محکم و قاطع وارد حوزه سرمایه‌گذاری شده‌اند. برخی دیگر نیز تلاش‌هایی هستند که هنوز به سرانجام نرسیده‌اند. از جمله ارزهای دیجیتالی که در مطلبی جداگانه، بیشتر درباره آن‌ها خواهیم خواند می‌توان به Litecoin, Ripple, Dash, Monero , IOTA , Ethereum,Bitcoin Cash و Bitcoin اشاره کرد.
    تعریف
    سعی نداریم روی تعاریف پیچیده و طولانی متمرکز شویم زیرا در اکثر موارد، چنین تعاریفی بیشتر باعث سردرگمی کاربران می‌شوند. ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده یا Cryptocurrency در واقع پول‌هایی هستند که با استفاده از نرم‌افزارهای رمزگذاری اطلاعات ایجاد شده‌اند. این روش در واقع راهکاری است برای افزایش سطح امنیت و همچنین مدیریت مشکلات و موانعی که پیش از این مانع از موفقیت ارزهای دیجیتالی معمولی (بدون رمزگذاری) شده بودند. برای آشنایی کامل با ارزهای دیجیتالی ابتدا باید با سازوکار آن‌ها آشنایی پیدا کنیم. در ادامه مطالب، به نمونه‌هایی از ارزهای دیجیتالی، ارزش‌ آن‌ها و پیش‌بینی‌های مربوط به چشم‌اندازشان نیز اشاره خواهیم کرد.
    سازوکار
    حتما این پرسش به ذهن شما هم خطور کرده که چگونه ممکن است یک ارز به‌طور تمام و کمال در قالب فرمتی دیجیتالی ارائه شود؟ یا این پول‌های مدرن برپایه چه تکنولوژی ایجاد شده‌اند؟
    در پاسخ باید گفت اگرچه فرایند تولید و مدیریت ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده در میان ارزهای مختلف، کمی متفاوت است اما پایه و اساس آن‌ها یکی است.
    پیش از هرچیز فراموش نکنید که ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده واحد پایه‌ای دارند و ارزش آن‌ها در مقایسه با ارزهای سنتی نظیر دلار، یورو یا حتی ریال مشخص می‌شود. با وجود این، در اکثر موارد، مبنا، اعلام ارزش ارز برپایه دلار است. به عنوان مثال گفته می‌شود یک بیت کوین برابر با ۳۵۰۰ دلار ارزش دارد. در حال حاضر، برخی ارزها ارزش بالاتری دارند و برای خرید آن‌ها باید چندین میلیون تومان هزینه کنید. این در حالی است که ارزهای ارزان‌تر نظیر ریپل این امکان را فراهم می‌کنند تا با پرداخت هزینه‌ای کم‌تر از ۱۰۰۰ تومان برای هر واحد، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.
    ارزهای دیجیتالی در قالب تراکنش‌های مالی مبادله می‌شوند. به این ترتیب از طریق رمزگذاری الگوریتمیک، تراکنش‌هایی که می‌تواند شامل خرید، فروش و حتی تولید این ارزهای دیجیتالی باشد در دفتر آنلاینی ثبت شده و در نهایت امر، این تراکنش‌ها به صورت دانه‌های زنجیر به هم متصل می‌شوند. فضایی که برای ثبت هر دسته از اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها استفاده می‌شود بلاک (Block) نام دارد و تکنولوژی که برای ایجاد ارتباط میان تراکنش‌ها استفاده می‌شود نیز بلاک چین (Blockchain) نام گرفته است.
    از آنجایی که ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده به هیچ دولتی وابسته نیستند فرایند تولید یا ثبت تراکنش‌های مربوط به آن‌ها توسط پردازنده‌های گرافیکی و با حضور ماینرها انجام می‌شود. این فرایند، ماینینگ (Mining) نام دارد. ماینرها (Miners) ممکن است در قالب شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به ثبت، ضبط و پردازش اطلاعات بپردازند یا حتی افراد مستقلی باشند که کامپیوترهای مجهز به کارت‌های گرافیکی قدرتمند یا تجهیزاتی که به این منظور طراحی و توسعه یافته‌اند را خریداری و فرایند یادشده را در دستورکار قراردهند.
    در قالب فرایند ماینینگ، از الگوریتم‌هایی برای بررسی هر تراکنش، رمزگذاری ارزهای دیجیتالی و اضافه کردن آن‌ها به دفاتر دیجیتالی استفاده خواهد شد. این امر به معنای تایید تراکنش است. برخی ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده تا حد زیادی متمرکز هستند و معمولاً سازمان‌هایی که فرایند و نرم‌افزار مدیریت این ارزها را ایجاد کرده‌اند بر میزان تولید و نحوه استفاده از آن‌ها نظارت دارند. این در حالی است که برای برخی دیگر، از راهکار تمرکززدایی استفاده شده و تنها روی چگونگی استفاده از آن‌ها نظارت وجود دارد.
    تفاوت ارز دیجیتال و سنتی
    تفاوت ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده با ارزهای سنتی
    همان‌طور که گفتیم ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده توسط دولت خاص یا حتی ارگان‌ها و سازمان‌های وابسته به دولت ایجاد نشده‌اند. این در حالی است که ارزهای سنتی توسط دولت‌ها یا سازمان‌های وابسته به آن‌ها تولید شده تا در مبادلات استفاده شوند.
    ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده توسط سازمان‌های خصوصی تولید می‌شوند و اهداف ایجاد آن‌ها کم‌تر روی ملت‌ها تمرکز دارد. برخی ارزهای دیجیتالی به راهکاری برای سرمایه‌گذاری و درآمدزایی تبدیل شده‌اند و برخی دیگر نیز به عنوان روشی برای مقابله با ارزهای فیزیکی سنتی پا به حیات گذاشته‌اند.
    حفاظت و حمایت از ارزهای ملی توسط بانک‌ها و مجموعه‌ای از نهادهای دولتی انجام می‌شود تا به واسطه آن از ایجاد تورم، پولشویی و سایر آثار منفی روی اقتصاد جلوگیری شود. این امر به واسطه تنظیم نرخ بهره یا به‌کارگیری دیگر ابزارهای مدیریتی ممکن شده است.
    در طرف مقابل، ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده از این حمایت و پشتیبانی، حداقل در حال حاضر بی‌بهره‌اند. همین امر، ریسک‌هایی را به دنبال خواهد داشت و ممکن است باعث تمایل کم‌تر افراد به سرمایه‌گذاری روی این ارزهای مدرن شود.
    درنظر داشته باشید که هیچ فرم فیزیکی برای ارزهای دیجیتالی تعریف نشده است. البته این امر با توجه به تعریف اولیه این ارزها، بدیهی به نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه ممکن است شما کلماتی نظیر کیف پول‌های دیجیتال یا حتی کیف پول‌های فیزیکی یا کارت‌های مخصوص ویژه نگهداری رمز را بشنوید باید توجه داشته باشید که در استفاده از ارزهای دیجیتالی رمزگذاری شده، در واقع هیچ پول فیزیکی برای سرقت، انتقال یا گم‌کردن وجود ندارد. علاوه بر این، برخلاف آنچه در خصوص ارزهای فیزیکی شاهد هستیم، هیچ راهکاری هم برای رهگیری فیزیکی ارزهای دیجیتالی وجود ندارد. کیف پول‌های دیجیتالی هم تنها راهکاری برای اطلاع از موجودی حساب، انتقال وجه یا حتی تبدیل ارزها به یکدیگر هستند.
    در نهایت باید توجه داشته باشید که امکان برنامه‌ریزی هم برای ارزهای دیجیتالی پیش‌بینی شده است. به عنوان مثال، در حال حاضر ارزهایی وجود دارند که امکان تنظیم قراردادهای هوشمند یا حتی ارائه وام با شرایط خاص را فراهم می‌کنند. همین امر باعث شده انعطاف‌پذیری بیشتری را در خصوص قوانین حاکم بر این ارزها شاهد باشیم. به عنوان مثال، در استفاده از ارز دیجیتالی اتریوم این امکان وجود دارد تا تبادل مقدار مشخصی از این ارز را به طور خودکار، در زمانی که شرایط قرارداد برآورده شود عملی سازید. این امر بدون دخالت مستقیم طرفین قرارداد انجام می‌شود.

پاسخ دادن به: admin
از طریق همین لینک بیت کویین رایگان استخراج کنید ب…
کنسل
اطلاعات شما: